måndag 16 september 2013

Utdelning 2013-09-16

Andra veckan med 10 rätt

Trots att det länge såg ljust ut och utdelningen hölls hög tack vare Charltons ledningsmål mot Watford blev det tyvärr en rätt odramatisk avslutning på tipsomg...
Läs mer

Sålde hälften

I fredags sålde jag av ca hälften av innehavet i Starbreeze på 51 öre. Tror dock att Starbreezeaktien kan stiga en bra bit till. Men tro ska man göra i kyrkan...Behåller...
Läs mer

Strömningar

Under söndagen ringlade köerna till vallokalerna långa. Sent i natt stod det klart att Socialdemokraterna får flest röster i kyrkovalet – och att Sverigedemokraterna öka...
Läs mer

Introducing Miss Lopez marketing solutions for companies in Sweden right now…

English: You know I am working hard in introducing my new app, Miss Lopez Deals App and now even better all together Miss Lopez marketing solutions for companies ( social media, app events...
Läs mer

Senaste utdelningarna!

Nu har jag lagt in de senaste utdelningarna från JJ och Clas O. Har passerat 46 600:- nu vilket är kul! Jag räknar med att jag kommer att nå målet 4000 i utdelning per m...
Läs mer

Blytung förlust - avståndet krymper för tigrarna

Gook Race Crew - Skanstull Tigers 2-1 (2-0) Skanstull Tigers lyckades inte nå upp till normal standard och föll tung med 1-2 mot Gook Race Crew på en regnig grusplan i Hökarä...
Läs mer

KHK köttar på!

Karlskrona har som bekant rivstartat i årets upplaga av hockeyallsvenskan. Laget har 2 raka vinster med övertygande 10-0 i målskillnad. Stjärntillskotten Jordan Smotherman, Jacob...
Läs mer

Dax för lite...

Efter en dag i skolan med att volymat hår med hårfön, blev det ett tidigt avslut av dagen på grund av utdelning av datorer, lägger jag mig under täcket framför Stud...
Läs mer

Eftersnack omgång 37

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 9 Björn: 6 Jonas: 5 Kalle: 7 Lelle: 7 Peter: 3 Utdelning:13 Rätt: 175 000 kr (60 st) 12 Rätt: 1 502 kr...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar