fredag 27 september 2013

Utdelning 2013-09-27

Börsen är stängd

Nu är det helg, och börsen är stängd. Trist! Jag har köpt fyra nya aktier som jag är väldigt nyfiken på. Det är billiga aktier, men jag tror på dem,...
Läs mer

Delad poäng i chansrikt toppmöte

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4...
Läs mer

Oscar Alsenfeldt och Patrik Hersley räddade Leksand - masarnas ligainledning inger respekt

Det faktum att Leksand fick med sig två poäng från kvällens match mot Växjö får betraktas som tämligen logiskt. LIF gjorde sammanfattningsvis en riktigt bra in...
Läs mer

Före och efterbilder på trädgården

Det var väldigt dimmigt tidigt på morgonen när vi drog igång. En väldans massa ogräs och en stor jordhög som utsikt. 30 ton stenmjöl som skulle hitta sin plats...
Läs mer

Flyttade flaskor från 2010 - Henri Boillot

Det går ju inte riktigt att hålla koll på alla viner på Systembolaget så ibland får man göra små sökningar för att se om man missat något eller...
Läs mer

Se om du vunnit en biobiljett

Rabble körde igång ännu en utdelning idag med biobiljetter i potten. Var tionde person vinner och det finns 1000 kuponger att hämta. Jag testade min lycka nyss och det finns fortf...
Läs mer

Fredag!

Hejsan! :)    Biologiprovet är gjort och det gick faktiskt ganska bra tror jag. Hade pluggat en hel del och jag hoppas det gav nån utdelning också. Nu väntar helg, inte...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar