söndag 22 september 2013

Utdelning 2013-09-22

Filosofi under jobbresa

Satt på hotellet efter en dags arbete ute hos kund och läser lite ekonomibloggar.  Man har ju lite downtime när man inte pallar göra stan varje kväll så passar perf...
Läs mer

Härlig start på söndagen..

Bokningen på Real Betis gav utdelning Inter Milan gör jobbet och hämtar 3 poäng. HÅLL UTKIK för fler tips som dyker upp under dagen / Med vänlig hälsning...
Läs mer

Uppdatering om Ridley

  Senast jag skrev om australiensiska Ridley var ett tag sedan och det har minst sagt hänt en del. Kör därför en liten uppdatering. Nog är det allmänna intresset in...
Läs mer

Guldregn över vårdbolag?

I Dagens Nyheter berättas idag om att vårdbolaget Attendos VD Henrik Borelius kan få 17 miljoner kr i aktieutdelning. Detta när bolaget nu erbjuder 40% av aktieägarnas invest...
Läs mer

Topptipset – Vecka 38 – Söndag

Dagens topptipskupong hittar du här! Resultat: Vilka matcher dagens kupong innehåller! Ser onekligen intressant ut och jag tror på ännu en ny omgång mer bra utdelning. Man...
Läs mer

Veckan.......

.....som inledningsvis ställer frågan varför jag håller på med fotbollen, och avslutningsvis svarar på samma fråga. Måndag till onsdag befann jag mig i Sthlm...
Läs mer

Äntligen utdelning för Berglund

Patrik Berglunds formation med Magnus Pääjärvi och Vladimir Tarasenko har lyfts fram som St. Louis bästa under försäsongen. …read more
Läs mer

Söndagen den 22 september

Vad är det för fel på mej??! Varför hinner jag aldrig ifatt utan ligger hela tiden steget efter . Lite beror det kanske på att hålet jag grävt är så djupt...
Läs mer

Vilken färg har själen älskling?

Jaa då va de ju så att vi vann inte matchen, meeeeen Vallen har redan vunnit serien ändå (antagligen) i och med att dom har myycket bättre målskillnad än stenungsun...
Läs mer

Gammal sanning: vilja slår klass...

HK Malmö-Lugi 24-23. Fattar knappt hur detta gick till. Lugi ledde med fyra bollar cirka tio minuter från slutet, lagets målvakt Espen Christensen var fullständigt formidabel och...
Läs mer

Seger för J20

Under försäsongen blev Skellefteå AIK totalt utspelade av Timrå IK. Idag möttes de igen. Skellefteå AIK:s J20-lag gjorde en stark inledningsperiod mot Timrå. Marku...
Läs mer

Moyes: Dom var bättre

Efter dagens förlust mot Manchester city, som slutade 1-4, visade Moyes vad han tyckte om matchen. Trots att det bör finnas en inre frustration hos skotten märktes detta inte allt f2...
Läs mer

I jakt på kvalplats, i jakt på mål

ÖIS jakt på en av de två åtråvärda kvalplatserna går vidare och imorgon tar man sig an spelskickliga Degerfors som i detta nu ligger på en fjärdeplats och...
Läs mer

Div 7: Frösunda SK dominerade mot serieledarna

Målglädje efter att Nicolas Ojamo gjort 3-2 till Frösunda. Foto: Uffe Lindeborg Frösunda vände underläge 1-2 till seger med 4-2 (1-2) i seriefinalen mot Danmarks IF hem...
Läs mer

Svampvatten och ganska tråkigt

I morse skedde det ett under. Nä jag skulle göra min morgontoalett så kom det ett nedfall av svampvatten Trodde faktiskt att det var helt utrotat men tydlgen inte. Planerade fö...
Läs mer

Naddes Snabba Cash: Uppföljning UFC 165

Dagen efter UFC 165; dags för mig att följa upp och summera mina spel under gårdagen. Det blev blandade resultat för Naddes Snabba Cash igår. Gissningar totalt gala: 6/9 (66...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar