onsdag 25 september 2013

Utdelning 2013-09-25

Nu gör Gina Dirawi debut som musikartist: "Min största dröm!"

Redan i augusti gjorde Gina Dirawi, 22, klart för sina fans att hon velat lämna tv-rutan för att bli artist istället. "Min största, största dröm har alltid var...
Läs mer

Passiv inkomst

Hittills i år har mina utdelningar gett mig en passiv inkomst på 150 kronor/månad. Inte alls speciellt mycket, men då ska man komma ihåg att jag bara alldeles nyligen har b...
Läs mer

Humörsvängningar på högsta volym

Humörsvängningar alla dagar förutom under den veckan jag har mens, vad är det här? Jag kan inte vara lätt att umgås med.  Ikväll var planen spanska l2...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 25 september 2013

Dagens V86 resultat 25 september 2013 kommer från Solvalla var spelformen tar vid denna septemberkväll som bjuder på riktig kyla med ett par knappa plusgrader denna onsdag som vittnar...
Läs mer

Inköp Kinder Morgan Realty Income

Som rubriken lyder så har jag tagit in Kinder Morgan i portföljen och fyllt på mitt innehav i Realty Income. Kinder Morgan Storlek - 37B USDDirektavkastning - 4,4%Utdelningstillv228...
Läs mer

Krönika: 21 september – tystad manifestation

I lördags, 21 september, samlades jag och ett tusental andra på Medborgarplatsen för att protestera mot vinster i välfärden. Tåget gick mot Mynttorget och...
Läs mer

Mälardalens högskola Beskattningsrätt Föreläsning 7

Hej igen……. Dagens föreläsning behandlade aktieförsäljningar. Hur vi ställer upp lösningen, dvs strukturen, är viktig då den hjälper Er att gå r22...
Läs mer

Förra årets riggar.

Jag fick en fråga från Stefan i Skuteryd om vilka som var mina riggar under mitt sista karpfiske förra året och vad jag hade använd bland riggar under hösten. Det var en...
Läs mer

Öhmans enorma start

Victor Öhman har haft svårt att anpassa sig till seniorhockeyn. Efter att han blev svensk J20-mästare med Linköping, var tanken att han skulle få fart inom seniorhockeyn via...
Läs mer

Eftersnack omgång 38

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 7 Björn: 6 Jonas: 4 Kalle: 4 Lelle: 3 Peter: 3 Utdelning:13 Rätt: 10 000 000 kr (1 st) 12 Rätt: 51 101...
Läs mer

Utdelning Microsoft och Wells Fargo

Under september har det också trillat in utdelningar från Microsoft och Wells Fargo. Samtliga utdelningar finns att beskåda under fliken Utdelningar 2013 Microsoft har haft en massa s...
Läs mer

Risk att gapen ner mot 1260 ska täppas till

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Ett stort antal ledande index noteras kring långsiktiga motståndsnivåer och då blir placerarkollektivet känsliga f...
Läs mer

Kort och gott en skitnyhet för mig...

AUSTIN, Texas--(BUSINESS WIRE)--Sep. 25, 2013-- Enduro Royalty Trust (NYSE: NDRO) (the “Trust”) announced today that Enduro Resource Partners LLC (“Enduro”) intends to offer 11,200,000...
Läs mer

Straffrevanschen

Han fick aldrig chans att slå någon straff i måndagens möte med Linköping. Då blev det förlust. På onsdagen gjorde inte AIK-tränaren Rickard Franzén...
Läs mer

Rapport: Demonstrationer för gemensam välfärd

Den 21 september hade Folkkampanjen för gemensam välfärd utlyst en protestdag, men demonstrationer i ett flertal städer i landet. Huvudparollerna var: Nej till vinst i välf...
Läs mer

Rättvis seger för Växjö

Det blev en rättvis seger i en match som Örebro Hockey slarvade bort Bra start för Örebro Första perioden började väldigt bra för ett effektivt Örebro d...
Läs mer

Kick off med UEIG

Efter skolan gick jag och Sofia och käka på cactuz. Fy satan vad deras panini är god! Därefter var det kick off med UEIG. Lyckades få med mig en liten present hem också!...
Läs mer

Dags för Matbloggspriset 2013

Snart är det dags för utdelning av Matbloggspriset, en årlig tävling sedan 2005. I tävlingen finns flera olika kategorier, bland annat Folkets val där man kan nominera s...
Läs mer

Dags för Matbloggspriset 2013

Snart är det dags för utdelning av Matbloggspriset, en årlig tävling sedan 2005. I tävlingen finns flera olika kategorier, bland annat Folkets val där man kan nominera s...
Läs mer

Hamburg

Utdelning igen på Hamburg, Bertil pass 107. En ont anande ko går och betar innan det blir ett eko med smällar, eller var det eko ?! :)
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar