söndag 15 september 2013

Utdelning 2013-09-15

Snart så lr?!.

Ojojoj Vad har hänt?! Kommer inte ihåg. Är fortfarande sjuk, prutt!! Åkt 4hjuling i skogen, åkt båt med sötaste familjen i U-A. Jobbat, som always, sov bort varj...
Läs mer

DN Stockholm Halvmaraton -Check!

Igår vid denna tidpunkt var jag lite tröttare i både kropp och mentalt än vad jag är idag. Kanske inte så konstigt eftersom jag då hade sprungit drygt 2,1 mil i 20...
Läs mer

Semi-finals next

I lördags klockan 7 åkte damlaget och herrlaget mot Lund för bortamatch. Vi kom dit väldigt sent så de var stress i omklädningsrummet och uppvärmningen. Vi hade v...
Läs mer

"Robert Rosén är som ett nyförvärv"

Jag har några expertutlåtanden kvar att redovisa innan vi stänger dörren för det lilla gästspelet i bloggen. Nästa lag att bli analyserat är Växjö La...
Läs mer

Hattrick mot Bajen – anfallaren snart allsvensk?

Hattrick i går mot Hammarby och totalt nio mål i år. Utgående kontrakt med Landskrona – nu kan BoIS-anfallaren Fredrik Olsson vara på väg uppåt i karriären. –...
Läs mer

Melvin Guillard ansluter till American Top Team

I våras stod Melvin Guillard plötsligt utan klub då han lämnat Blackzilians och inte välkomnades av de forna kamraterna på Jackson´s MMA. Efter en tur på Grudg...
Läs mer

Jämförande analys av Vitec, Formpipe Software, Readsoft och Addnode

Under sommaren har jag analyserat Vitec, Formpipe Software, Readsoft och Addnode som är fyra programvaruföretag noterade på Small Cap. Jag äger sedan tidigare aktier i Vitec och F...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar