torsdag 19 september 2013

Utdelning 2013-09-19

SSK J18 körde över Nacka!

Leo Forselius hade en bra kväll och gjorde 2+1 mot Nacka. Foto:Per Eliasson Stefan Bemströms SSK J18 tog emot Nacka i Templet och det blev ett styrkebesked från SSK efter det snö...
Läs mer

Ksk skräller igen!

Genrepet inför seriepremiären  fortsatte i förrgår (onsdag) där vi mötte Team Rimbo i vår så kallade "Öststats bunker" NU har vi m2...
Läs mer

Inkonsekvens

Efter ca 14 minuter in i kvällens matchen fick jag ett SMS från en hockeykompis. Meddelandet ringade trots sin koncisa karaktär ändå in min känsla helt och fullt. Han sk...
Läs mer

' 19 september

igår blev det bara massa mysmys på hög nivå ! Dagen börjades med frukost på sängen utav min pojk , där det var 21 tända ljus frallebulle , yoggi...
Läs mer

Kär i Amanda

- Jag blev kär i Amanda redan första gången jag såg henne, säger den ena stolt. - Jamen, det blev jag också. Och jag såg henne faktiskt ett år före dig,...
Läs mer

V64 Romme 20/9

Fina tävlingar på Romme ikväll! Jag har tagit ställning rejält i dom flesta lopp nedan, tror inte på så stor utdelning men nu är det tider där hästar...
Läs mer

Åbytravet 20-21 september

Prince Orlando och M.T. Fameandglory startar under lunchtravet fredagen den 20 september på Åbytravet. Prince Orlando som senast vann ett uttagningslopp på Axevalla till Amat246...
Läs mer

Gratis Yves Rocher presentkort på 150 kr

Rabble har en utdelning imorgon kl 11 där 1000 kuponger finns tillgängliga men endast 100 presentkort. Var 10e vinner presentkortet på 150 kr hos Yves Rocher.
Läs mer

Utdelning McD

Sålde innehavet i McD för någon vecka sedan men en utdelning hade jag innestående. Tackar och tar emot 21 kr efter skatt in på kontot. Snart dags för nytt köp n22...
Läs mer

Matchanalys: Timrå IK – Mora IK 3-0 slut

Om period 1: Inga mål. Skott: 6 – 4 En helt okej första period underhållningsmässigt sett. Det är ganska fartfyllt och det skapas en del målchanser. Främst ä...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar