söndag 6 april 2014

Utdelning 2014-04-06

Vägen till din första miljon!

Vilken energi jag haft  idag! Jag har varit igång hela dagen med att städa och rensa precis överallt i lägenheten, jag gick även lös på min sambos grejer! Jag...
Läs mer

Då solen sken

Vår lilla fyrbenta bäbis en eftermiddag då solen sken, med ett gräs stå i munnen Lilla sötnöten, som är ack så skör på ett sätt tuff...
Läs mer

Det sprider sig som en löpeld

--> Japp, jag lever…jussepass. Har haft nattskift kan man väl lugnt säga, mår inte bra än, och blev precis uppringd av tjejen som ska jobba natt…hon mår illa, och ig229...
Läs mer

Eftersnack JSM-finalen HV71-FBK 5-1 “Vi tog trean i fjol, tvåan nu och så, förhoppningsvis, blir det högsta nästa år!”

Klockan är några minuter efter fyra på eftermiddagen denna solig aprildag , och två lag, med omklädningsrummen intill varandra, har precis avslutat säsongens sista match...
Läs mer

Hur man får kontakt på nätet?

Att jobba med network marketing innebär att du tjänar pengar på flera olika sätt. Du tjänar dels pengar på försäljning av de produkter som du har, oavsett om d...
Läs mer

Rak i ryggen.

Då var det stress stress i morse. Vi skulle hålla kalas för Thea och en klasskamrat i en hyrd lokal idag. Det mesta hade jag fixat med igår men det var ju ändå lite kv...
Läs mer

SINNESSJUKT

Jag har sågat Robert Rosén hela den här säsongen, men jag tar tillbaka det nu under slutspelet. Han har imponerat på mig och hela Hockeysverige nu när han har gjort 4 po...
Läs mer

Tråkig Framgångsrik fondförvaltning

Vito Maida - En okänd kanadensisk värdeinvesterare som gärna citerar Benjamin Graham och Margin Of Safety men köper hellre kvalité än Cigarbutts.  Har mesta dels st...
Läs mer

Eftersnack omgång 14

Antal rätt:    av 0 möjligaTipsbolaget: 0 Björn: 0 Jonas: 0 Kalle: 0 Lelle: 0 Peter: 0 Utdelning:13 Rätt: 0 kr 12 Rätt: 0 kr 11 Rätt: 0...
Läs mer

Veckan som gått

En liten ljusning på gångKörde mitt första riktiga sparring-pass igår lördag. Kändes roligt och besvärligt på samma gång. Roligt helt enkelt fö...
Läs mer

U-laget kämpade till sig oavgjort mot Nike

Med bara tolv man redo för match, varav två målvakter och en ombytt tränare, visste man att söndagens match mot Nike skulle bli en tuff uppgift för Kulladals ungdomar. M...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar