onsdag 9 april 2014

Utdelning 2014-04-09

Ingen bonus sa chefen

Nähä. Hon tog upp det med mig häromdagen och jag har svårt att vara trilsk. Jag hör hur hon resonerade, hon bad om ursäkt och sa att hon borde ha tänkt längr...
Läs mer

Spökkontoret

Befinner mig i exil. På andra sidan campus. Ombyggnadsarbetet på jobb som blivit vår vardag gick in i en oväntad fas. Efter att i över ett år levt med asbestsanering, d...
Läs mer

Strömsholm 7/4

Vi började med att samlas i röda stallet vid 09:00 för utdelning av hästar och genomgång av dagen i fullo. Efter det red första gruppen en timme i gula ridhuset och vi a...
Läs mer

Tjusig walk-in

Nu har vi äntligen påbörjat projekt mini walk-in här hemma, idag är den tom och snart ska den få ny färg och planeras om så jag kan få ut maximalt med utd...
Läs mer

Eurovision Song Contest 2014 - Moldavien

TV-kanal: TRM Deltagandeår: 10:e gången Första tävlingsåret: 2005 Senaste tävlingsåret: 2013 Bästa resultat: 6:a i final (2005) Sämsta resultat:...
Läs mer

Utdelning från Maersk

Ibland går det snabbare än man tror och idag kom så utdelningen från A.P. Møller-Mærsk A/S. Det blev 1 400 danska kronor per gammal aktie (före fondemissionen), vil...
Läs mer

Glaset fylls på

winningtrading tobbe rosén (Nyhetsbyrån Direkt): De ledande amerikanska indexen stängde högre på tisdagen, efter en volatil handelsdag. Draghjälp kom från tekniksek...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar