söndag 27 april 2014

Utdelning 2014-04-27

Lyhört om kvinnofällorna

bok Kvinnan på övervåningen Författare: Claire Messud Förlag: Natur och kultur Att vara duktig flicka ger inte alltid utdelning i livet. Det vet den fyrtiotvåårig...
Läs mer

UTESERVERINGSPREMIÄREN

I fredags var det ingen vanlig skoldag utan det var Plus Awards, så det var lite modevisning, tävlingar diplom utdelning osv. Alla klädde upp sig temat var Black Whit...
Läs mer

PG-awards

I fredags var det alltså PG-awards på skolan. Hur kul som helst. Kusinerna var där och dansade lite. Och så var det utdelning av stipendium. Och gissa vem som fick stipendium? Jag...
Läs mer

Stark är mitt nya snabb.

Jag tragglade ganska länge med att få upp farten i springandet, och jag kan väl konstatera så här i efterhand att det inte gick så värst bra. Jag har det inte...
Läs mer

Söktävling som gav utdelning

Känslomänniska är jag och erkänner att jag blev ledsen efter söket igår i Ludvika. Så där så när Socka var satt i bilen och jag skulle berätta f...
Läs mer

Psykologisk analys av Apples Q2 och handlingar

Många bloggare har skrivit tänkvärda och innehållsrika analyser av Apples Q2. Jag vill däremot göra en mer psykologisk analys och mina tankar hur aktien kommer på...
Läs mer

Utdelning av första måltidspriset

Landstinget har belönat tre medarbetare som arbetat med att förbättra måltidsupplevelserna för patienterna. I veckan delades landstingets nya måltidspris ut för f...
Läs mer

Sent ryck räckte för Dicken

Tre Dickenmål på raken med fem minuter kvar av den första semifinalmatchen mot BK-46 gjorde att vågskålen tippade över till hemmalagets favör. Dicken leder nu match...
Läs mer

Halvmarathon!!

Idag har jag sprungit mitt livs första halvmarathon! 21 km! Sjukt nöjd!!!!Dock så var det ju brutalt jobbigt haha.. Sprang dessutom i Hemlingby för att få så mjukt under...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar