måndag 28 april 2014

Utdelning 2014-04-28

En ny upplevelse väntar ....

...för mina små troll :-) Vi äter frukost och gör oss klara för dagen... Jockes tur för sovmorgon så han snusar på vindan ännu :-) Skolväskorna pa...
Läs mer

SKANDAL-REGERINGEN

Höger-regeringen skäms inte Köpet utfört på lösa boliner NUON-priset 97 miljarder kronor 59 miljarder skattekronor bortkastade RESULTAT: All välfärd har skurit...
Läs mer

STEP IN TO MY WORLD

Precis kört slut på alla glada step deltagarna för idag *LOL*. Blev svittet värre! Det är sååå himla kul med step så jag spricker =). Jag kan vara så...
Läs mer

IFK Värnamo 3-2 Östers IF

3184 åskådare hade tagit sig till ett varmt,soligt Finnvedsvallen här i Värnamo igår kväll. De bjöds på derby fest redan från första minuten, men i d...
Läs mer

Svart för Umeå-fotbollen

Umeå har inte börjat fotbollssäsongen bra. UFC går på tomgång, lagen i den mellersta trean hade en tuff premiär medan div II-lagen inte direkt rosar marknaden. Bara...
Läs mer

WEEKEND

Den här helgen har gått alldeles för fort! Direkt efter jobbet i fredags åkte jag in till MMSports för att köpa lite tillskott. Sen mötte jag upp min älskling...
Läs mer

Mary – Lesley Pearse

Mary Broad döms till galgen för hennes stöld av en sidenhatt. Efter en utdragen tid i fängelset blir hon benådad från döden. Bara för att förflyttas till...
Läs mer

Uppsala Magic Comedy 25-27 april 2014

Efter att Johan Ståhl under fem år letat efter en samarbetspartner utan att hitta någon för att kunna genomföra sin dröm om en festival i Uppsala, så beslöt ha...
Läs mer

Politisk depression

I morgonens ledarskörd, som är påfallande bra i kvalitet, sticker två ledare ut som mer relevanta än andra. Fredrik Virtanen, som mer och mer seglar upp som Aftonbladets klar...
Läs mer

Positiv månadseffekt men under varningsflagg

winningtrading tobbe rosén  (Nyhetsbyrån Direkt): Tilltagen oro kring situationen i Ukraina minskade riskaptiten bland investerarna på USA-börserna under fredagens inledande...
Läs mer

Gymnasiearbetsredovisningar 29/4 och 30/4

Tisdag 29/4 08.30 Samling i sal A304 för utdelning av schema/närvaroblankett och information 09.00 - 14.30 Redovisningar OBS Lunch 12.30 Onsdag 30/4 09.00 - 14.30 Redovisningar OBS Lunch...
Läs mer

New in

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat sen i torsdags, men jag har inte hunnit att blogga för jag har haft en ganska stressig helg med träning, uppvisning, reklam sorter...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar