torsdag 10 april 2014

Utdelning 2014-04-10

Miljonerna rullar in till Marklund

Miljonerna fortsätter att rulla in till deckardrottningen Liza Marklund. Hon ökar vinsten i sitt bolag Limerick Publishing och plockar ut en halv miljon kronor i utdelning.Inlägget M...
Läs mer

Oxens brutalitet - 40 mord i drogkartellens tjänst

Muu - jag är bara ett verktyg Aftonbladet har en kort notis om en kalifornisk massmördare i tjänst hos ett drogsyndikat. Trots att namnet Jose Manuel Martinez är löjligt fre...
Läs mer

Pengar rullar in som det ska!

I byggandet av min utdelningsmaskin kommer jag osökt att tänka på Petters gamla dänga “Det går bra nu”, där han sjunger om att “pengar rullar in som det ska”. För v...
Läs mer

Fyra starka argument för seger på söndag

Jag nämnde igår att jag har en stark känsla av att vi kommer vinna mot City på söndag. Givetvis färgas min övertygelse av min starka önskan av att så ska...
Läs mer

TeliaSonera och Uppdatering av FinBas

Efter utdelningen gick TeliaSonera under 45 och om jag hade haft kvar min tidigare köporder på 44,70 så hade jag kunnat få första köpet. Men jag ångrade mig p...
Läs mer

Utdelning från NCC, TeliaSonera Volvo

Utdelning från NCC, TeliaSonera och Volvo damp ner idag. DatumAktieAntalUtdelningTotalt14-03-27Swedbank5010,1050514-03-28Castellum504,25212,5014-04-10NCC606,0036014-04-10TeliaSonera100330014-04...
Läs mer

Sluta nattamma – natt 3

Inatt fick jag ta fighten med Lucas. Förhoppningsvis fattar han galoppen efter denna natten och ger upp snabbare nästa gång. Den här natten började också supersent, han...
Läs mer

Speltips Torsdag- 4 spel

Endast 4 dagar kvar på grundserien i NHL. 16 april börjar det vi alla väntat på. Staney Cup! 4 spel inatt.(Två singlar, och två tripplar) Florida-Toronto Kommer...
Läs mer

Dagens gratis!

Med posten fick jag idag mitt presentkort på 300 kr på ikea, för att jag startat ett månadssparande på ikanobank. Tidigare idag fick jag en cocio chokladmjölk i Arlas ut...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar