måndag 7 april 2014

Utdelning 2014-04-07

Utdelning Ratos

I förra veckan trillade utdelningarna in  från Ratos, utdelningstillväxten landade på 0% eftersom Ratos delade ut 3 kr per aktie även förra året. Jag har en in...
Läs mer

Kommentarer till Patrick Cummins möter Francimar Barroso på UFC Fight Night 43 i Albuquerque av Sgt.242

Jag tror han får en till även om han förlorar denna, att han förlorade mot DC när han tog fighten på 1-2 veckors förberedelse säger ingenting. Sen förs...
Läs mer

Är det bäst spela först eller sist?

Manchester C 2. Liverpool och Chelsea 1. Vad är det för siffror? Jo, antalet gånger som titelkandidaterna spelar sist i de fyra kommande omgångarna. Vilken effekt det nu kan ha....
Läs mer

Bistra nyheter

Skrev Hp nu i lördags efter några månaders förberedelser. Jag kände mig redo. Men det höll inte hela vägen, om ens halvvägs. Kommer inte få sämre res...
Läs mer

Kallelse till årsstämma i Net Insight AB

Published: 10:00 CEST 07-04-2014 /GlobeNewswire /Source: Net Insight AB /XSTO: NETIB /ISIN: SE0000366098 Kallelse till årsstämma i Net Insight AB...
Läs mer

161:- bonusveckan - tveksamt om det blir vita dukar

Totalt 161:- kronor i utdelning blev det på de 7 stycken sexor som Kenneth prickade in. Lite surt att loppet där vi har i stort sett alla hästar streckade är det vi missar men s...
Läs mer

Eurovision Song Contest 1995

Var:Point TheatrePlats:Dublin, IrlandNär:Lördag 13 MajDeltagare:23 länderProgramledare:Mary KennedySvenska kommentatorer:Pernilla Månsson Kåge GimtellVinnare:NorgeNoctu...
Läs mer

Slumpmål fällde avgörandet på övertid – 2-2 i matcher

Ett slumpmål på övertid fällde avgörandet till fördel för Växjö som kvitterade matchserien i Karlstad på nytt genom att vinna med 1-2 när Alexan...
Läs mer

Dömd

Tre barn och tre öden. Deras mammor anses vara farliga då de är dömda till mördare. Stämmer det verkligen? Barnen kan inte tro det och lider verkligen när de tvinga...
Läs mer

House Of Cards - Season 2 (2014)

Första säsongen var en stor överraskning. Ypperligt manus, en fantastiskt elak Kevin Spacey och mer mörker än vad jag vågat hoppas på. Vid sidan av alla ondskefulla...
Läs mer

Klädbytardag, bästa bästa bästa!

Jag gjorde faktiskt annat än att stå och glo i en dimmig fårhage i helgen, jag var på två loppisar och på klädbytardag också! Och Siggan åkte kundvagn, st...
Läs mer

Analys av ett av världens största konsumentbolag -Unilever

Några av er läsare har efterfrågat en genomgång av det Holländska konsumentbolaget Unilever, jag tänkte därför göra en översiktlig analys av bol...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar