måndag 21 april 2014

Utdelning 2014-04-21

Måndag, helgen osv.

I helgen hade jag förfest med gamla polare, vi va 12 stycken hemma hos mig och 4 av oss gick ut, låter inte direkt normalt men så är det när man inte umgås med direkt no...
Läs mer

Identitärboken får helt uppslag i Kvällsposten

Jag var övertygad om att jag aldrig mer skulle få ett seriöst omnämnande i MSM-pressen. Så döm om min förvåning när jag idag slog upp Kvällsposten: e...
Läs mer

Axis - Både tillväxt Kvalité

Mina stora ambitioner med FinBas porjektet får inte plats i bloggen så nu har jag skapat en ny sida med mer detaljer och bättre översikt.  Nu går det snabb och enkelt at...
Läs mer

Day 12 of 15

Vi lämnade campingplatsen i Bowen kl 10 på förmiddagen och körde vidare mot Townsville. Påvägen upp körde vi inom Billabong Sanctuary som är en djurpark f246...
Läs mer

HUR blir du motiverad?

Har du funderat på hur du blir motiverad? Jag diskuterade motivation igår med min sambo och vi kom fram till att vi är helt motstående i den här frågan. Vi strävar...
Läs mer

Blågul navelskådning: Forwards

Stolthet eller skam? För åttonde säsongen i följd utvärderar Uffe Bodin de blågula insatserna i NHL under den gångna grundserien. Vi avslutar genomgången med a...
Läs mer

Då var det dags för jobb igen!

Jag är helt lyrisk av detta väder! Energin flödar och jag vill göra så mycket! Ha fler hästar att rida, ta mig an flera projekt, storstäda huset, ut och springa, g...
Läs mer

Ungdomsarbetslösheten i Sverige är i dag högre än när regeringen Reinfeldt tillträdde, och i dag står 90000 unga utan jobb.

Foto: Bertil Enevåg Ericson / TT I dag har mer än 35 000 ungdomar gått arbetslösa i längre än sex månader, skriver Magdalena Andersson och Mikael Damberg....
Läs mer

Fullt ut

Det finns målbilder. Och så finns det målbilder. Här har vi en målbild. För som med allting annat gäller det att vara där man befinner sig för att få...
Läs mer

Annandag Påsk

Man brukar säga att jag gör det en "annan dag" så idag gjorde jag litegrann av allt. Började med tidig uppstigning och transport till "grannbyn" 5 mil för...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar