tisdag 15 april 2014

Utdelning 2014-04-15

Bondeägg på åkern och nöjda bönder

Har ni hört om den nöjde bonden? Tänkte väl det. Ingen annan heller. Det är en massa gnäll på Sverges mjölkbönder för att de får för lite b...
Läs mer

Go kväll

Hemma efter en kvällsarbete/praktik, har haft lite present utdelning nu på kvällen till min pappa som fyller år idag. Av mig fick han en Festina klocka och två små saker...
Läs mer

The Zone FC 13 – Tough Luck: Niclas Danielsson möter Ole Magnor

Niclas Danielsson från Swedish Top Team möter Ole Magnor från Novus Academy, Norge på The Zone FC 13 – Tough Luck den 26 april i Lisebergshallen, Göteborg. Niclas Danielsson...
Läs mer

Passade på att öka i Telia

Igår passade jag på att öka mitt innehav i Telia. 311 aktier köptes på kursen 44.06, vilket innebär att det totala innehavet nu uppgår till 600 aktier. Inköpet...
Läs mer

Du store tisdag

veckorna går snabbt nu, dagarna ännu snabbare. det var ju nyss jag vakande och nu ska jag sova igen. men herregud vad mycket jag hunnit med idag. kassajobb 7,5h, sen löpning 8km, sen...
Läs mer

Apporteringsträning Egna kom-i-håg

Igårkväll tränade jag Passe i Sibbhult. Maria med Maggie och Anna med Bridget drog ihop ett träningsgäng med Curt Lundström som instruktör. Det var Henrik/Fakir, Jo...
Läs mer

21 FTF och varsin pizza

På lördagen var det återigen dags för pizzaevent, det elfte i ordningen och denna gång i Pålsboda. Det ligger inte så långt hemifrån och passade därf...
Läs mer

Utdelning

Sådär ja. Nu har utdelningarna börjat att trilla in på kontot. En dryg tusing hittills. Dessa skall givetvis återinvesteras men i vad och hur är inte bestämt ä...
Läs mer

Än så länge ingen övertygande vändning

winningtrading tobbe rosén (Nyhetsbyrån Direkt): De ledande amerikanska indexen stängde på högre nivåer, efter en volatil handelsdag. Detaljhandelsstatistik och en stark...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar