tisdag 8 april 2014

Utdelning 2014-04-08

Två fastighetsaktier att se upp med

På tisdagen handlas två fastighetsaktier utan rätt till utdelning. Räkna med kursfall.Inlägget Två fastighetsaktier att se upp med dök först upp på Sverig...
Läs mer

”Att vara duktig flicka innebär bland annat att ingen hyser starka känslor för dig.”

Claire Messud’s nya roman ”Kvinnan på övervåningen” handlar om den hämmade singelkvinnan Nora. Det är en insiktsfull och smärtsamt avslöjande bok som sätter fi...
Läs mer

Bajen-stjärnan om återkomsten: ”Man känner sig som en lapplisa”

SÖDERTÄLJE. Han slog igenom i allsvenskan med Assyriska 2005 – nu var han tillbaka mot genombrottsklubben, för Hammarby. Känslosamt för Andreas Haddad: – Man känne...
Läs mer

Ovärderliga svar - några grundläggande svar på rimliga produkter för freespins

Enorma progressiva jackpots över $ 1, 000, 000 Spela upp video poker, spelare vinner om de lyckas bilda en vinnande kombination. Detta säkerställer att du spelar med riktiga pengar, ka...
Läs mer

Vad handlar Raketet om egentligen?

Det globala penningsystemet utarma den lokalaekonomin. Då 75% av Svenskar arbetar med något som är av utlandet beroende för inkomsten ligger vi illa till om världsekonomin ko...
Läs mer

Om girighet och egoism

En bra förtjänst för Fredrik: Tidningen Dagens ETC har räknat på hur mycket bland annat Fredrik Reinfeldt tjänat på de av honom själv införda skattes228...
Läs mer

Handbolls avslutning!

Idag hade vi handbollsavslutning och det kändes väldigt trist! Vi hade pris utdelning och själv blev jag årets spelare! Rätt stolt över mig själv! Jag var den enda...
Läs mer

Sir Harry Oakes

Det subtropiska paradiset Bahamas består av 700 öar och klippiga skär eller rev (de flesta obebodda) omgivna av Golfströmmens glittrande blågröna vatten. Bara 80 kilomet...
Läs mer

Dagens gratis!

Idag blev det en gratis kupong på 30 kr från Exotic Snacks i deras facebook-utdelning och så har jag precis fått veta att jag är glassprovare åt Smartson! En bra gratisd...
Läs mer

Inköp Bonheur

Maersks utdelning ska tydligen dröja en vecka till så jag slog till och investerade idag igen, så får Maersk-utdelningen vänta till det ordinarie inköpet den 25:e. Det b...
Läs mer

Utdelning från Walmart

Det är synd att avbryta den intressanta diskussionen om nyhetsflöden för något så trivialt som en utdelning, men jag vill logga portföljhändelser annars faller en v...
Läs mer

Utdelningar Coca Cola och Walmart

Igår trillade det in utdelningar från Coca Cola och Walmart. Jag fick ej utdelning från dessa företag förra året därför har jag ingen exakt utdelningstillv22...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar