torsdag 17 april 2014

Utdelning 2014-04-17

Nyckeln är att motivera dig själv

Det har varit svårt för mig med. Men allt sitter i huvudet. ALLT handlar om att motivera dig själv i tre faser när motivationen inte längre kommer av sig själv län...
Läs mer

Don´t get sad – get even!

Nu tänker jag ge mig ut på minerat fält. Jag tänker tala om den där ”goda tonen”, som alltid avkrävs oss kvinnor och framför allt oss feminister, då...
Läs mer

U18VM: Sveriges ineffektivitet gav Kanada poängen.

Sverige Team 18/Småkronorna fick tuffast tänkbara motstånd i de regerande världsmästarna Team Kanada när man idag gick in i U18VM2014 där Sveriges grupp (A) spelas...
Läs mer

Läget med Franzén inför kvartsfinalerna mot Rekord

Fick chansen att ställa några frågor till en av mina favoritspelare, Alexander Franzén. En go och glad kille som jag följt på avstånd under många år och s...
Läs mer

Nu är det påsk igen!

För sjätte året i följd, genomför Moderaterna i Trelleborg, sin Påskliljekampanj. Klädda i våra vackra ljusblå dräkter gläder vi medborgarna med...
Läs mer

Mera Telia

Då TeliaSonera dippade ner mot 44 kr i veckan så passade jag på att köpa på mig några till. Sedan jag köpte förra gången, för en månad sedan, p...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar