torsdag 13 december 2012

Utdelning 2012-12-13

Traditionellt Luciafirande på Malmö Opera med klocka och blomma till 25-åringar och andra stipendiater

Tyvärr missade jag Luciafirandet tidigt i morse i övre foajén på Malmö Opera, men dels hann jag inte vakna riktigt i tid dels skall jag på förmiddagen resa till G...
Läs mer

På gång att starta AB? Gör det nästa år!

För två år sedan bloggade vi På gång att starta AB? Gör det i år!. Nu säger vi ”gör det nästa år”. Hur ska vi ha det egentligen? Kort sagt...
Läs mer

Utdelning Johnson Johnson

Igår, på det "magiska" datumet 12-12-12 (påminner lite om fotbolls-VM 1990, inte lika magiskt då) kom Johnson Johnson med sin kvartalsutdelning på 61 cent. Me...
Läs mer

Honnörsbordet på utdelningsfesten

I tider när kurserna på börsen kränger kraftigt kan det vara skönt att veta att det finns en kudde i form av en hög utdelning. Bolag med stabil och hög utdelning ti...
Läs mer

Helt klar!

Ja det blev alltså klart i kväll att Johan Eriksson kommer att förstärka Nyköpings Hockey resten av den här säsongen, precis som jag skrev tidigare i morse. En dukt...
Läs mer

Tung vecka

Glad Lucia allihopa! I min skola så firades det med ett litet uppträndande, samt utdelning av pepparkakor och lussebullar i skolans caféteria. Denna vecka har varit riktigt tung, jag...
Läs mer

El toro

Då var middagen avklarad helt buga sprängd nu, nästan så jag mår illa! Men det var gott! Käkade först vitlöksbröd och sedan någon fläskfile r...
Läs mer

Lucia 2012

Och konsumtionen av Lussebullar ökar stadigt... ;) Upp i ottan för morgon-piffen, julstämning med lusse-firande via morgon-tv, vilket sedan även fortsatte vidare under...
Läs mer

Dagens gratis!

Återigen har EM haft en kampanj via min lokaltidnings NA:s mobilwebb där man får 100 kr att handla för om man visar upp annonsen. Idag köpte jag en korg att ha vantar och m...
Läs mer

Mitt tal!

Tja allihopa! Tänkte dela med mig av mitt informativa svenskatal jag hade idag, ett tal där jag skulle informera om studenten!  Fotnot : Min klass heter NATE here you go ;) Lyc...
Läs mer

God kväll!

Min  modige lillebror som just flyttat till Sverige utan att kunna ett ord svenska eller engelska börjar få utdelning av SFI. Om kvällarna chattar vi på svenska - och bland f...
Läs mer

Och än en gång en glad nyhet.

Godkväll skönheter! Sitter och kollar julkalendern just nu, har nyss käkat lite gott och tränat. Dagen har varit lite speciell, under eftermiddagen så fick jag veta att jag...
Läs mer

V75 Tips 15 december 2012 Romme

Med en Jackpot på V75 i sikte nu på lördag den 15 december 2012 kan vi konstatera att det påförhand ser lättlöst ut när man ser till startlistan – kanske n22...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar