söndag 30 december 2012

Utdelning 2012-12-30

Bad ASS santa!

Hahaha! Jag var utklädd till jultomte detta år med. Lika roligt som förra året men fan va varmt det vart, tomten blev svettig av all julklapps utdelning. Tycker att nyår 22...
Läs mer

Juldagen

Ja den här dagen kunde börjat bättre. Under natten så har jag kliat till förbannelse i ena ljumsken å precis i troskanten. När jag tröttnat på att inte ku...
Läs mer

Reflektioner och förbättringar inför 2013

Ju mer man fördjupar sig i bolagsvärdering och olika investeringsstrategier desto mer inser man att det är mer komplex än bara samling av några enkla metoder. Om jag skulle b...
Läs mer

Färjestad spräckte Modos segersvit

Inte helt oväntat blev det Färjestad som bröt Modos fem matcher långa segersvit.3-2 till värmlänningarna på bortais, sedan Joakim Hillding gjort mål under ordi...
Läs mer

Färjestad spräckte Modos segersvit

Inte helt oväntat blev det Färjestad som bröt Modos fem matcher långa segersvit.3-2 till värmlänningarna på bortais, sedan Joakim Hillding gjort mål under ordi...
Läs mer

GOTT NYTT #197;R!! En liten flirthellip;

GOTT NYTT ÅR!! En liten flirt med kameran så här dagen före nyårsafton! Fattar inte riktigt hur fort åren går nuförtiden. Samtidigt som jag kan t...
Läs mer

Dagens ridpass

I dag red jag i stora där nu underlaget är riktigt bra. Jag var skeptisk till det i början, innan det hade satt sig men nu funkar det bra för mig och russ. Han snubblar inte alls...
Läs mer

Stolt över äran

En morgon för några veckor sedan ringde Anna Werner från Västsvenska handelskammaren för att berätta att de utsett mig som pristagare av deras årliga pris: _____ De...
Läs mer

SUMMERING 2012

  Solnedgång, december Julbestyren börjar sina och tid till en summering av året har kommit. Ett märkligt år med både höjder och djupa dalar. Väderm228...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar