tisdag 18 december 2012

Utdelning 2012-12-18

Ratos sänker utdelningen – vill investera mer – Affärsvärlden

Affärsvärlden Ratos sänker utdelningen – vill investera merAffärsvärlden"3 kronor per aktie är en nivå som både ger utrymme för förvärv och...
Läs mer

Ratos i miljardköp

Riskkapitalbolaget Ratos och Sjätte AP-fonden har via ett gemensamt ägt bolag tillsammans med norska industri- och finanskoncernen Ferd köpt samtliga aktier i Aibel, ett norskt service...
Läs mer

Hur används våra pengar

I dag skall riksbanken meddela om räntan för den närmaste framtiden. De mediala kraven är räntesänkning från 1,25%. Kraven på sänkning motiveras med att v...
Läs mer

Dagens pics

Hade lite julklapps utdelning med några av kompisarna här i Brynet förut, har fått detta hittills.  Joanna Och en bild på den färdiga kaninburen!
Läs mer

Dum smarties..

Sry alla goda smartisar, men jag har vart ganska så trött dom sebaste dagarna och då har jag inte orkat blogga! Men jag hoppas verkligen inte att ni har glömt eller missat videon...
Läs mer

Dagens gratis!

Idag grämer jag över att jag missade Coops utdelning av chokladkakor. Jag försökte med mobilen men tyvärr hade jag för dålig täckning där jag var så...
Läs mer

tjah tjah

hej! nu har jag vart i stallet ridit och bakat, mycket på samma gång!! på ridning så hade jag nicki hon var hyfsat snäll idag, blev väldigt mycket galopp idag galopp 2...
Läs mer

Julfest

Ikväll var det Julfest och julavslutings på skyttet och ingen ordinarie träning. Pernilla, Ida och Marie hade fixat ihop en trevlig kväll för oss alla son var där (och v...
Läs mer

Örnen bekräftar utdelning

Energi-örnen bekräftar utdelningen för december och den är fortsatt 0.0875 USD per aktie. Det ger 1.05 USD i årstakt. Kursen är just nu 7.60 så direktavkastningen ...
Läs mer

HELT MAGISKT!

Hey! Sitter hemma i soffan och dricker juice, så tänkte berätta lite om en sak som verkligen betyder så enormt mycket för mig! Kan börja med att säga Fotboll3...
Läs mer

Nu kan jag allt i den här

Slutproven klara. Det gick bra. Grattis till mig!Nu återstår bara avslutningslunch och utdelning av betyg.
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar