fredag 21 december 2012

Utdelning 2012-12-21

No brainer

Hey hippooo!  Jorden gick inte under vilket jag har ganska glad åt iallafall. Ibland vill man bara att de ska hända.  Följde med Julia hem efter en kort skolavslutning. Ble...
Läs mer

Bästaste dagen (i am still alive you know)

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle vara i skolan 7:30 för att öva. Sången gick helt okej men vi gjorde några småmissar. Sen blev det packet och betyg utdelning med...
Läs mer

Dagens post

Även i dag fanns det en hel del julkort Jättekul men även paket från GoBoken men nya bokstäver och en större bok som jag ännu inte hunnit bläddra i. Hoppas d...
Läs mer

IM FEEL LIKE IM TO CLOSE TO LOVE YOU

Halloj, äntligen jullov. Eller, fick det igår kväll men orkade inte skriva något då. På dagen hade vi klassdag, vi såg film, tävlade lite och sedan så pys...
Läs mer

Download eget aktiebolag 2011

Fіlе: eget aktiebolag 2011 Sіzе: 29.39 MB Сompасtiоn: rar Nick: juidrurgar Speed: 20 Mb/s Date added: 20.07.2012 Dоwnlоаds: 950 . . . . . . . . . . Bolagsverket Starta eget företa...
Läs mer

Lektion och jullov! :)

Hejsan vänner! Idag är det en såndär perfekt dag, ni vet en sån dag som man bara vill spola tillbaka om och om igen :) Vaknade imorse dock var det alldeles försent s2...
Läs mer

FCH-Kävlinge

Eftersom Susanne är i Thailand så får nog jag skriva ett matchreferat om det ska bli något. Har inte gjort det på länge men ska göra mitt bästa. Period 1. Vi...
Läs mer

Äntligen jullov!

Finally! Fast jag har ju inte lov riktigt än! jag jobbar ju i helgen (orkar inte! ;;__;;) Men jag får väll ta mig igenom det endå, det blir ju värt det i slutändan?:) D...
Läs mer

Jullov!!

Hej! Äntligen är det jullov! har längtat jättemycket!! Vi fick vårat första betyg idag, fick inte F på någonting iallafall :D   Vi slutade kl 10 då h...
Läs mer

Lön är rättvis ersättning – Agil HR i praktiken

Detta är den tredje posten i en serie om agil HR “from the trenches”. Del 1: Continuous investment Del 2: Lägg ner utvecklingssamtalen Del 3: Lön är rättvis ersä...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar