lördag 15 december 2012

Utdelning 2012-12-15

Utdelning Microsoft

Microsoft stod igår för årets förmodligen sista utdelning. Mjukvarujätten har höjt utdelningen med 15 procent sedan senast till 23 cent per aktie vilket blev 1,54 kronor...
Läs mer

Lägret med gympan

Hejhå allihopa Jag sa ju att jag skulle göra ett videoinlägg med de blev inte riktigt så,jag glömmer alltid typ haha Men nu sitter jag hemma och kollar på LOL hihi b22...
Läs mer

Vidare!

Vi är vidare i futsal SM efter dagens matcher i Dellbohallen. Härlig start på tävlingssäsongen 2013! Konstgräs, riktiga futsal mål och 2X15 blev förutsät...
Läs mer

Julshow

Heej! Julshowen var jätte mysig. När jag o Elsa kom dit så typ tvingade min ridlärare mig o Elsa att vara med i lucia tåget. Så Amanda Pousar fick springa hem o häm...
Läs mer

julmys

idag har det varit julavslutning med yoikai gänget på studiefrämjandets lokaler, det var bl.a julklapps utdelning bland oss som även tagit med en julklapp. jag tog med tre tv229...
Läs mer

Suck!

Det är upp och ned hela tiden med hästar. Det vet ju alla som har dem. På pluskontot idag: Feberfri Hottis med busglada ögon. Hyffsat torr därbak också. På m...
Läs mer

Eftersnack omgång 50

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 11 Björn: 2 Jonas: 7 Kalle: 9 Lelle: 3 Peter: 5 Utdelning:13 Rätt: 0 kr 12 Rätt: 0 kr 11 Rätt:...
Läs mer

Hur mycket elände är inprisat för FT?

Dow Jones skriver: "Revenues in Europe's telecoms industry contracted for the third straight year, with income from broadband not enough to offset the loss of voice telephony for operators...
Läs mer

Apple - världens högst värderade företag...

Hej vänner, ja skrev lite tankar om Apple i början av november, (som kan läsas här ->>), och nu nå´n dryg månad senare kan de vara dags att ta en närmar...
Läs mer

Lucialoppet 2012 - Skånes minsta motionslopp?

Årets Lucialopp var den sortens lopp där det nästan fanns fler funktionärer än deltagare. 28 förhandsanmälda var listan på - med tanke på att så m2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar