måndag 31 december 2012

Utdelning 2012-12-31

The Fortress 2012 - En resumé

Sista dagen på året. Regnet känns symboliskt på något, högst subjektivt tolkande, sätt. För The Fortress del har 2012 betytt en väldans massa saker....
Läs mer

Sverige vidare direkt till Semifinal

Vid vinst, oavgjort eller förlust med två mål mot Finland i dagens sista gruppspelsmatch i JVM så vinner Sverige gruppen och går vidare direkt till Semifinal. Sverige gjorde...
Läs mer

Precis vad en Stockholmare behöver

Jul är alltid jul. En högtid som jag tycker faktiskt är värd att fira. För min del har det hänt en del i julfirandet sedan i fjol. Då blev det inte mycket till julf...
Läs mer

Året 2012

Då var det sista dagen på detta året, 2012 är snart över. Detta året har varit så mkt bättre än tidigare år, hänt betydligt mkt mer saker o s2...
Läs mer

Grundläggande aktiekunskap: När måste man äga en aktie för att få utdelning?

För eventuella läsare som är lika mycket nybörjare som jag på aktiefronten: Såhär verkar det se ut när det gäller utdelning (taget från Placera.nu/A...
Läs mer

måluppfyllelse 2012

Nu när sista dagen på årert är här tänkte jag gå igenom målen jag hade för 2012 och utvärdera vilka som klarades av och vilka som inte gick lika bra....
Läs mer

Sylvesterloppet Trelleborg 2012

projektbarfota sylvesterloppet trelleborg Trelleborgsklassikern är nu avklarad! Efter att ha sprungit Sydkustloppet och sedan Trelleborgsloppet tidigare i år kvalificerade man sig till...
Läs mer

Slut på 2012

Ännu ett (spel)år är över och det ska som vanligt sammanfattas i någon sorts lista. Var 2012 bra år? Spelmässigt var det ett solitt år. Bra spel inom väld...
Läs mer

GOTT NYTT HÄLSO-ÅR!

 Nu är det dags för ett nytt år igen. Ett år i Hälsans tecken är vad jag önskar mig.Åter igen. Kan 2013 bli det år då jag äntlige...
Läs mer

Kapitalist talar klarspråk ”Det bästa som kan hända 2013 är att de inte blir sämre”

Imorgon är det nyårsafton och 2012 är snart över. Det blev ingen undergång detta året, men kommer vi överleva 2013? Krisen sprider sig genom Europa och med det fa...
Läs mer

Nyår i Zkogen

Nyår kan firas på många olika sätt, men ett minimikrav är väl ändå att det loggas minst en burk under årets sista dag! Idag hade jag siktat in mig på...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar