torsdag 27 december 2012

Utdelning 2012-12-27

känns som jag kommer ruttna upp snart, haha

oseriös bild när jag testade blixten igår ikväll ;)   Vaknade vid tolv idag, kramade om Adam som åkte och gick tillbaka till sängen igen för att kolla på...
Läs mer

Julkalenderrapport

Det var ett tag sedan jag skrev här sist, men jag ska väl rapportera vad jag vunnit i årets julkalendrar. :D I år var det kanske inte lika mycket utdelning som tidigare år, m...
Läs mer

bildbomb från julen tand 4

Tänker inte skriva desstu mer. Fick en digikamera av Anders i julklapp som är mycket enklare att ha med sig och bildkvaliteten motsvarar vår systemkamera. Och så ska jag ännu...
Läs mer

Julklappstwist

Om någon skulle fråga mig vad jag fått i julklapp av min man i år skulle det korrekta svaret vara - inget, men det ärliga svaret rent känslomässigt - massor! I okt...
Läs mer

Fail.......

En liten trudelutt till er Gaga fans där ute....  Det är nu en vecka sen jag sabbade axeln, och idag skulle vägen tillbaka börja. Men min kropp tänkte att de är li...
Läs mer

Bra fondår för spararna

Svenskarna hade en bra utdelning på sitt fondsparande i år. Som helhet steg fondmarknaden med 10 procent och fonderna i premiepensionssystemet gick upp med ungefär lika mycket.Av de ti...
Läs mer

Resekrönika: Eric Johanssons vinstresa till UFC on Fox 5: Henderson vs Diaz

Eric Johansson vann i våras en träningstävling på MMAnytt där vinnaren skulle försöka likna Papy Abedi så mycket som möjligt. Priset var biljetter till en...
Läs mer

Nyheter från dygnet du kan be över

Dessa nyheter ger dig uppslag om vad du kan be över på morgonen eller under dagen. Man knivdödad i Kiruna Märklig rabatt för en del i FN De framväxande ekonomierna...
Läs mer

Kommentarer till JoFs existensberättigande av jobbochfirma

Hej Turben Jag vet inte hur man räknar ut hur mycket man får dra av via enskilda firman, men om du ligger just över brytgränsen för statlig skatt är svaret mycket enkel...
Läs mer

Har vi slutat fråga? är vi inte nyfikna?

Har under min vistelse i Småland kommit att tänka på hur viktigt det är med det toleranta och öppna samhälle vi har ! Det påverkar våra möjligheter att lo...
Läs mer

Julhelgen

Jobbade på lördagen å det va inte alls mkt folk kan jag säga!! Och skulle ev jobba på söndagen för en kollega va lite sjuk men hon hade ingen feber så hon jobb...
Läs mer

V65 Bergsåker 28/12

Fredagstrav på Bergsåker. En normal omgång förutom att Maharajah är på besök! Otrolig matchning! Det är en sportslig tjusning men spelmässigt är det...
Läs mer

Här händer det grejer!

Henrys språkutveckling har precis tagit ett jätteskutt framåt och som förälder blir jag löjligt stolt och glad över att mitt lille geni kan uttrycka fler och fler s...
Läs mer

Fullt ös

I dag har varit en sådan där dag när det händer saker hela tiden. Klockan sju på morgonen ringde det på dörren och där utanför stod Adam. Han ska vara...
Läs mer

nästan som vanligt

Nu börjar saker å ting sakta återgå till det normala igen. Vi har firat lite jul här hemma med mat och paket utdelning med våra underbara familjer och jag har träna...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar