onsdag 19 december 2012

Utdelning 2012-12-19

Och de nominerade är...

I januari är det dags för utdelning av Beautiful Business Award och nu är det klart vilka som är nominerade. Jag bryr mig egentligen inte om vem som vinner, det intressantaste tyc...
Läs mer

Varit Hemma Hos Bärra Idag

Idag så har vi varit hemma hos brorsan Bärra och Lena, det var så kul   . Dom har så roligt syskonen när dom träffas, ja även dom andra hundarna tycker oc...
Läs mer

NITTONDE DECEMBER

Hej världen. Idag var en sådan där blandad dag. Först var det okej och jag gjorde ett prov. Jag fick en polkagris utav tomten (anna) idag på utdelning och jag hade avslutning...
Läs mer

#Ratos sänker sin #utdelning, tvärt emot tidigare info. Men kapaciteten för #förvärv ökar – vilket är bolagets affärsidé. #investmentbolag

Ratos sänker sin utdelning, tvärt emot tidigare info. Men kapaciteten för förvärv ökar – vilket är bolagets affärsidé. investmentbolag The post Rato...
Läs mer

Onsdag

Galen vecka med massa jobb, men det känns bra, känns som jag hinner det jag bör. Eller ja, strömavbrott på jobbet idag igen, fortsätter det såhär, kommer jag i...
Läs mer

Sänkt utdelning och storaffär i Ratos

Så kom beskeden som fick Ratos aktie att darra i veckan. Sänkt utdelning från dryga fem kronor per aktie till tre kronor. En ganska kraftig sänkning och så klart inte så...
Läs mer

happy

sitter i mina strumpbyxor och min mysiga åre-hoddie. livet är underbart!     mamsen och jag gjorde mozartkulor i eftermiddag, så gott. JAG ÄLSKAR CHOKLAD.   sen, b...
Läs mer

Download gothia cup 2012 floorball

File: gothia cup 2012 floorball Сompасtiоn: Rar Niсk: cambpabo Dаtе аddеd: 6.08.2012 Dоwnlоаds: 6855 Speed: 10 Mb/s Amount: 25.22 MB . . . . . . . . . . Sparbanksstiftelsen Öresund...
Läs mer

Ruiner

jag är så jävla trött tankarna fortsätter och ingenting leder någonstans vad är det egentligen jag vill vad är det egentligen jag vill frågar jag men de t...
Läs mer

Keplerläsning ...

en skön vinterdag ... även idag ... - 4 grader ... helt perfekt vinterväder ... lek inne hela fm ... sen tillbringade vi em ute ... de flesta barn ... tog jullov idag ... sk2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar