måndag 17 december 2012

Utdelning 2012-12-17

Svenskarnas parti sprider julglädje.

Vilken underbar dag. I fredags så så lämnade Svenskarnas partis kommunavdelning i Kalmar in 10 julklappar till stadsmissionen för vidare utdelning till hemlösa. Det hela b...
Läs mer

Användningsfall - vad används de till ? Seminarium 26 feb

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4...
Läs mer

Fruit Ninja och andra spel från Halfbrick gratis i 24 timmar

Spelutvecklarna på Halfbrick erbjuder nu deras spel gratis att ladda ner från App Store under de närmsta 24 timmarna Under de senaste tre åren har utvecklarna på Halfbrick ar...
Läs mer

Julafton

Hej, ja om en vecka är det julafton! Först har vi "julklapps utdelning" hos mamma sen åker Ida, jag och mamma till stallet och då rider jag ut, sen åker vi hem till...
Läs mer

Förlåt!!!!

HEEEJ jag vet att jag inte har blogg nu men det är bara för att igår så hade min lillebror cup och jag var tränare så jag var tvungen att följa med men det var v2...
Läs mer

"En karaktär som satte tonen"

2012 var året när Sverige vann sitt första JVM-guld på 31 år. U18-landslagets förbundskapten och blivande U20-förbundskaptenen Rikard Grönborg fanns med i det...
Läs mer

Speltips Reading – Arsenal 17/12

Jo tack, att säga att viktiga och högst betydelsefulla poäng står på spel inför det här mötet hade varit en hyfsad underdrift. På Madejski Stadium ska nyk...
Läs mer

Fredagen den 21 december b#246;rjar vi 08.30 ihellip;

Fredagen den 21 december börjar vi 08.30 i Ä8 fram till 9.10 9.30 är det samling i sporthallen. Där är vi till 10.40. 10.50 är det åter samling i Ä8 för u...
Läs mer

Tomten och de Tre vise männen :)

Nu har Tomten och Nissarna fullt upp i verkstan. Jultomten har sin uppkomst från Helgonet Sankta Claus. Känd för sin givmildhet och för att han bemöda sig om att inte framh...
Läs mer

What if..?

Ja, det är frågan.. Tänk om. Detta om är ett störande moment, och världens alla människor skulle garanterat fungera bättre utan det. Dagen: Ohja, dagen ja. F...
Läs mer

Felinvestering.

Efter en natt då man varit uppe o försökt kurera sej med honungsvatten vaknar jag  med ett humör som rödmarkeringar i ballansräkningen. Underligt nog sover jag b2...
Läs mer

Borta bra men hemma bäst

Är äntligen hemma! Varit en väldigt lång dag, jobbat i 10 timmar och sen åkt och kvällsfodrat. Men nu är jag hemma. Älskar att komma hem när Marcus och ti...
Läs mer

Utdelning och lite annat...

I förra veckan fick jag utdelning från JJ vilken kom in på kontot den 12e. Jag äger 40st vilket totalt gav 162:-. Som vanligt är det kul med utdelningar och n...
Läs mer

Analys efter TUF 16 och FX 6

Muskulatur-MMA. Det är kontentan av helgens två UFC-galor. Vi fick se några riktigt pampiga knockouter och överlag var det ovanligt många avslut. Tyvärr föll matche...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar