söndag 16 december 2012

Utdelning 2012-12-16

Spelar du på Svenska spel?

Jag gillar inte att spela, gillar inte spel för pengar och jag uppmuntrar verkligen inte till det. Med det sagt vill jag tipsa dig som redan spelar på Svenska spel om tjänsten Svea. D...
Läs mer

Schweiz ESC-bidrag 2013

På lördagskvällen valde Schweiz ut sitt bidrag till Eurovision Song Contest 2013 genom “Die Grosse Entscheidungs Show” där nio bidrag tävlade. Vinnaren utsågs med hj22...
Läs mer

Nämen tjenare:)

Förlåt att jag inte bloggat i dag för än nu. Mitt internet har inte fungerat och min mobil har typ inget batteri. Men red iallafall inte i dag eftersom det var snöstorm och...
Läs mer

Ratos hösten 12, säg hur står det till?

Private-equity konglomeratet Ratos har haft ett rätt så besvärligt år över lag. Aktien har gått kräftgång, resultaten i innehavsbolagen har varit synnerligen s...
Läs mer

Sankta lucia, sankta lucia...

Söndagen den 16 december. Idag har förmiddagen gått åt till att bara jul godis. Blev tre olika sorter och vi dekorerade några pepperkaksgrisar också. Mycket mysig v...
Läs mer

Investeringsstrategi

Att investera i börsnoterade bolag är ett fantastiskt kul sätt att få sina pengar att växa. Personligen har jag svårt att förmå mig att avsätta pengar til...
Läs mer

Julklapps utdelning!

Igåt fyllde min kära brorsons år så grattis igen 8 år Joakim. Därefter dela jag ut alla jul klappar jag hade köpt t barnen o mina syskon o brödrar :)) undra om...
Läs mer

Powerplay 13 och 15 december

Den senaste veckan innehöll enbart två omgångar av Oddset Powerplay. Båda dessa omgångar bestod av en blandning av Landslagsmatcher, European Throphy-matcher samt H2H. Omg2...
Läs mer

Dagens samtalsämne

på mitt jobb, eller ett av alla samtalsämnen, är personal kläder. (scrubs) I fredags em hämtade jag mig två över delar och två byxor, eftersom jag jobbade kv...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar