onsdag 2 januari 2013

Utdelning 2013-01-02

Flera parallella boksprojekt

2013 kommer förhoppningsvis att bli ett spännande år vad gäller bokutgivningen. Jag har under en längre tid arbetat med flera böcker parallellt och det verkar som o...
Läs mer

Dessa travspelen finns på svenska marknaden

Det finns en hel del att välja mellan när det kommer till travsport. Både på den svenska marknaden men även den internationella. Säkrast är det dock att spela i Sve...
Läs mer

Dagarna mellan dagarna mellan......

......nyårs- och trettondagsafton. Eller enklare förklarat, min sista semester vecka innan på´tt i gen. Eller kanske enklare, min första semester 2013. Ja ja, skit samma. Lit...
Läs mer

Nu var det längesedan…vi vet verkligen inte vad dagen har att erbjuda.

Mycket har hänt sedan sista inlägget, vi har haft jul…en underbar lång jul som började redan några dagar innan julafton med att Frida kom hem från norgelandet…dagen inna...
Läs mer

Årskrönikan 2012 – en säsong att vara stolt över

Del II - Försäsongen Att vi hade klart bättre förutsättningar inför den här säsongen än den förra i Allsvenskan 2010 rådde ingen som helst tvek...
Läs mer

Kristdemokraterna - L#228;nge och l#229;ngthellip;

Kristdemokraterna - Länge och långt under 4-procentsspärren i alla opinionsmätningar Göran Hägglund har det sämsta läget av de mindre Allianspartierna. Han har...
Läs mer

Reflektioner 2012

Först och främst vill jag tacka alla läsare - det är bra och kreativ stämning på bloggen och vi delar idéer och råd. Debatten och kommentarerna...
Läs mer

Get sassyfyed!

Hej! Jag är väldigt glad över att få presentera min blogg här på devote.se och vill tacka spotlife för mitt drygt 1,5 år under deras vingar! Det har varit 18 i...
Läs mer

Aktiefonder det bästa alternativet för de långsiktiga

För 2013 anses hedgefonder och företagsobligationer ge de god avkastning med på sikt är det ändå aktier som är det bästa valet. Världsekonomin väntas...
Läs mer

Herr och Fru Egon vilka är det ?

Ja då var den här helgen överstökad, nu är det bara trettondagshelgen kvar som infaller till helgen, lite koll har jag i alla fall. I går gjorde jag faktiskt allt det ja...
Läs mer

Julveckan

God jul och god fortsättning! Har haft en bra julledighet. Jag tänkte berätta om den för er nu. Jag hade ledig 22/12-2/1. 22/12: Första lediga dagen och den förstö...
Läs mer

V75 Tips 5 januari 2013 Bergsåker

Ja då har vi lämnat onsdagstravet och istället har vi nu siktet inställt på helgen och det är dags för den första omgången av V75 på travåret 20...
Läs mer

V75 Tips 5 januari 2013 Bergsåker

Ja då har vi lämnat onsdagstravet och istället har vi nu siktet inställt på helgen och det är dags för den första omgången av V75 på travåret 20...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar