onsdag 9 januari 2013

Utdelning 2013-01-09

Genidrag gav seger

Gårdagens match i JPT:s södra avdelning mellan Oxford och Southend var en riktigt spännande historia som avgjordes först efter ett oväntat drag av Southends manager Paul Stur...
Läs mer

RAPPORT!

Den här veckan har gått snaaabbt! Och allt har liksom bara flutit på. Igår blev ingen träning av för jag orkade verkligen inte. Hade som plan att träna järnet...
Läs mer

I Trädgårdslandet!

Gulp, nu har jag äntligen sett hur det blev! Min trädgård finns med i en artikel i Nelson Gardens frökatalog Trädgårdslandet! Väldigt spännande ska det bli att...
Läs mer

Asplövens galna offensiva revansch - nu har norrbottningarna ett kanonläge i bottenstriden

Kvällens resultat i FM Mattsson Arena får ses som ett klockrent exempel på hur fort det kan svänga på hockeyfronten. Asplöven hade tre raka förluster och hade bara...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 9 januari 2013

Här kan du ta del av årets första V86 Resultat 9 januari 2013 från ATG och Solvalla travbana som står som värd för travtävlingarna. Resultatet uppdaterar allte...
Läs mer

December 2012

Detta är tolfte och sista bilden i serien Självporträtt på Cafe.Platsen är 91:ans café på Hornsgatan i Stockholm, på Söder. Bilden är tagen med en...
Läs mer

Ingen träning..

Skolan börja vi me schema utdelning sen prata vi lite. Sen hade vi rast/lunch,eng och sen sv. Efter skolan for jag hem fick svin ont i huvet på bussen så la mig fram för tvn ett t...
Läs mer

Fina fisken från Stavanger

Diverse skålar i mönstret Fisk i blå bølger, 1950-tal. Ur Stavangerflints arkiv. Jag brukar säga att jag stöder ett halvdussin välgörenhetsorganisationer regel...
Läs mer

Gottis!

Just nu sitter jag och väntar på att timern ska ringa för jag och brorsan har gjort chocolate chip-cookies som är i ugnen. Och nu är dom klara, åh så gott det lukta...
Läs mer

Eftermiddags......

....besöket. Mer än så säger jag inte. You do the math. Lite härligt nörderi. Evra, Cole, Coloccini, Kompany eller varför inte Shawcross i Stoke eller Hammars Co...
Läs mer

Jag visste att det fanns där.

Det finns en stor tillfredsställelse i att se hur mycket man röjt i en text och hur den börjar likna det ansikte man en gång såg framför sej. Inget märkvärdigt...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar