lördag 12 januari 2013

Utdelning 2013-01-12

Förlustsviten över – Dags att börja slå tillbaka?

Luleå HF – Timrå IK 2-3 str Om period 1: Inga mål. Skott:  18 – 7 Jag tycker Timrå startar ganska bra idag. Laget spelar med bra fart och sätter bra press på Lule...
Läs mer

Tuffa beslut i hårda tider kräver hårda män!

Krisande SAS har lagt 14 mille på 18 chefer. Som plåster på såren över att ta de där tunga besluten att genomföra alla försämringar i arbetsmiljö och...
Läs mer

Återvinningskonferens med Lena Ek 11 mars

Det är med stor glädje jag kan presentera att Centerpartiets Brommanätverk kan bjuda in brommaborna till en andra återvinningskonferens. Den går av stapeln den 11 mars kl 18....
Läs mer

Olika tillfällen lämpliga för företagsvärdering

Att göra en företagsvärdering kan - och är i många fall - vara helt utan särskilt djupa skäl, utan helt enkelt för att ägaren eller ägarna till ett b...
Läs mer

Hur länge till bor det folk här månne…?

Jag har varit lite oinspirerad när det gäller bloggandet några dagar nu. Det enda som egentligen skulle gått att skriva om vore ju C:s funderingar om framtiden som satt fart p22...
Läs mer

V75 Resultat Lördag 12 Januari 2013 Åby

Här får du dagens V75 resultat för lördag 12 januari Åby travbana. Jag uppdaterar V75 resultatet löpande efter att loppen är klara och ATG har rapporterat om vinnan...
Läs mer

V75 Resultat Åby den 12 januari 2013

Här kan ni ta del av V75 resultatet från ATG som idag kommer från Åbytravet denna lördag som kommer köras under fina förutsättningar och det körs barfota...
Läs mer

Åby 12/1

Jackpot på Åby idag och vi spelar som vanligt V7 för endast 7 rätt. Dagens system är uppbyggt för att kunna generera riktigt bra utdelning då omgången ser sv...
Läs mer

Jackpot på V75 idag

De är Jackpot på V75 idag på Åbytravet. 45 mille till en ensam vinnare. Jag tror dock att de blir låg utdelning. Bästa spiken hittar jag i V-75 avd 1. Häst nr 1 Jon...
Läs mer

Ah, helg.

Så har den första jobbveckan passerat då. Det känns som vanligt som att jag inte har varit ledig alls, utan jobbat för alltid. Vilket är konstigt tycker jag. Men men, de...
Läs mer

Ännu en härlig vandringsdag

Idag vandrade vi upp till Castell Alaro’ med Pia Stork och hennes barn. En vandring på tre timmar tur och retur. Vi avslutade på vår favorit pizzeria i Alaro’, ”Sol e Mio”. En tuff van...
Läs mer

FREDAGSNÖJET: BENPASS OCH TACOMYS

Igår gästspelade jag På Glorys gym och vi fick äntligen köra ben ihop. Jag har sett fram emot detta länge, att få ge henne ett riktigt benpass. Idag har hon tr228...
Läs mer

Min placeringsinriktning breddas Rentech kommentar

Nedanstående video är en intervju med en av mina mer uppskattade källor nuförtiden och det är en värdefull genomgång av läget nordamerikansk olja som är v...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar