torsdag 17 januari 2013

Utdelning 2013-01-17

Knowit

Knowit är ett it-bolag som jag för tillfället tycker har oförtjänt dåligt rykte. De har trots sin lilla storlek väldigt bra fundamenta, och har så haft genom ...
Läs mer

Stryktipset, 19:e Januari, 2013

Svår förra vecka… Mycket svårt i förra veckans stryktips. Hög utdelning och bara att erkänna att man inte hängde med i alla skrällar… Denna vecka ska det p...
Läs mer

Rovdjursföreningen får rätt – jakten stoppad

Från www.vargfakta.se Svenska Rovdjursföreningens ansträngning för att avbryta skyddsjakten på den ryskfinska varghonan gav utdelning. Förvaltningsrätten avbryter j...
Läs mer

Kommentarer till KONTAKT av TOBIAS SCHILDFAT

Hej! Det är inget jag vågar mig på att råda men om jag varit i din situation hade jag tittat på vilken utdelning dina aktier ger och jämfört det med vad du betalar...
Läs mer

Eftm

God eftermiddag gott folk! Jag är kvar på jobbet och jobbar för fulla muggar. Bad om sovmorgon idag då jag ska på ett kvällsmöte vid 19 i hult. Jag hoppas att det k...
Läs mer

175 000 kr musikstipendier

Inge och Einar Rosenborgs Stiftelse för svensk musik har under 2012 beslutat utdela tre stipendier till ett sammanlagt värde av 175 000 kronor. Stipendie­utdelning äger...
Läs mer

Att stjäla från folket en laglig hobby för politikerna

Man behöver inte ha en borgerlig ådra i hjärta och själ för att anse att de pengar staten använder skall användas med ansvar och respekt. Tyvärr har politiker...
Läs mer

Inför Malmö - Leksand

Bussen mot Malmö lämnade Tegera arena vid lunch på torsdagen. MIF Redhawks hittar vi alldeles ovanför strecket som skiljer förkvalslagen från de som kommer att ha spelat...
Läs mer

My moment

Idag är jag ledig. Sicken tur man har ibland, då jag var minst sagt krasslig igår. Verkar faktiskt som om gårdagens vitaminkur gav utdelning då halsen min faktiskt är p...
Läs mer

V65 Åby 17/1

1) 2 Obi Wan och Jörgen Sjunnesson kamperade framgångsrikt ihop på V75 i höstas. Hästen har fått ett lopp i kroppen nu efter välförtjänt vila och var posi...
Läs mer

Lite ord sådär mitt i natten

Känns kul att ett par månaders gym äntligen börjar ge utdelning, idag var det kul och skåda att min kondition har blivit betydligt bättre. I höstas var jag död...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar