tisdag 8 januari 2013

Utdelning 2013-01-08

Julklapps utdelning

Har precis haft julklapps utdelning med jossan och tildis, söta vi äär Annars snackar vi en massa haha och ska snaaart röra oss hemåt till mig och va där. Visar vad jag...
Läs mer

Jobb till unga viktigare än profit för storbankerna

”Utdelningsfest för bankerna” kunde man läsa häromdagen. De fyra storbankerna väntas tillsammans dela ut runt sanslösa 29 miljarder kronor på vårens stämmor, f...
Läs mer

Nu kör vi

APT med fika och lunch avklarat. Nu är det ut och köra bil som gäller, och idag kommer jag vara en lite allt i allo, börjar med utdelning på tre områden! Sen blir det a...
Läs mer

Hur går portföljen?

Att veta hur ens portfölj och dess innehav har utvecklats är inte så enkelt som man kan tro. För mitt privata aktiesparande använder jag Skandiabanken och där kan ma...
Läs mer

3 poäng inkasserade i derbyt mot City!

Såhär startade vi matchen: mv: Matilda (Camilla) Amanda, Emmy, Eve, Algot, Ida Malin, Maja, Lilly, Janna, Martha Nina, Amalia, Hjortborg, Lilja, Linn E Med oss hade vi även med...
Läs mer

Guldbollen

Så har det varit utdelning av Ballon d'Or igen och spanjorerna har fått sitt. Behållningen verkar ha varit Pia Sundhage som sjöng mitt upp i alltihopa! Det tror jag att FIFA-g...
Läs mer

SKV lär nog vinna i domstolen a´la rutin

Det är så här SKV ändrar lagar varför ingen vet i förväg vad man har att rätta sig efter. Hela systemet går ut på att hitta på regler i eftersko...
Läs mer

HV71 slog blekt Brynäs

HV 71 vann borta mot Brynäs med 6-2 efter att ha avgjort på sju minuter i den andra perioden. Bortalaget tog tillvara på Brynäs misstag i en kvalitetsmässigt sömnig matc...
Läs mer

Formsvagt Luleå bröt förlustsvit

Ett formstarkt Frölunda ställdes mot ett formsvagt Luleå, matchen blev precis som vanligt när dessa två lag möts målsnål och de båda före detta Fr2...
Läs mer

Brynäs misstag avgjorde till HV71:s fördel.

Inför dagens match hade HV71 fem raka vinster mot Brynäs. I den andra perioden visade HV71 att de är en storlek större än Brynäs då de tog tillvara på Bryn22...
Läs mer

Sagt efter matchen

Det var inga muntra miner i omklädningsrummet idag. Naturligtvis. - Det var för dåligt helt enkelt. Vi förtjänade inte att vinna, sa Pontus Petterström som inte fick en...
Läs mer

V86 Solvalla 9/1

Solvalla som vanligt på onsdagarna och det här är en omgång i mängden. Sämre klass men det kan dock bli väldigt god utdelning för den som klarar sig helskinnad...
Läs mer

Stöt 1

I tidigare inlägg nämnde jag det där med DÖDSSTÖTAR. Minns ni? Idag kom en... Eller ja.... Ett tappert försök till en i alla fall. Bara för att förs24...
Läs mer

Feels like its not worth it..

Jag börjar att känna mig tveksam igen, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, började skolan idag och det kändes sådär.. Var väll en helt okej dag ! Om jag...
Läs mer

uppdaterad teoretiska utdelningar

Tidigare inlägg där jag gjorde en beräkning på hur mina utdelningar troligen kommer att se ut under 2013, då kom jag fram till att jag borde få total direktavkastni...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar