fredag 4 januari 2013

Utdelning 2013-01-04

Filmhistoriens sämsta seriemördare

Murder-set-pieces.... Warning: Shocking, horrific, controversial stod det på omslaget.  "The most graphic horror film ever committed to celluloid". Tyvärr är jag en suck...
Läs mer

Djurgården vann grinigt möte

”Igår var det AIK som matchades på Hovet. Ikväll vad det dags för Stockholms andra lag, Djurgårdens IF att inta Johanneshovs is. I detta allsvenska möte ställdes he...
Läs mer

Om jag har shoppat?

Japp! Idag hittade jag massor efter lite dålig utdelning igår. Gött! Nu är det trötta fötter som vilar igen efter många steg på Dublins gator. Sen ska vi ut p...
Läs mer

Motivation

Bra ledarskapsutbildning ger motivation Enligt en nyligen publicerad undersökning uppger var tjugonde svensk – av de 5000 personer som svarat – att VD är deras drömjobb. Bland de yrkes...
Läs mer

Kung Ring var inte riktigt frisk…

Kung Ring – eller rättare sagt cachen med samma namn – mådde inte riktigt bra enligt den senaste tidens rapporter. Sånt har visserligen hänt förr och han har ändå d...
Läs mer

Powerplay – spelförslag 4/1

Flera stora favoriter som har bra lägen ikväll och risken för låg utdelning är överhängande. Fast smäller det så kommer det ge rejääää...
Läs mer

Återblick på det gångna året

Ett nytt år har infunnit sig, och Liverpool kunde avsluta det förra på allra bästa sätt, liksom börja det nya på ett ännu bättre. Det har varit ett broki...
Läs mer

New in...

Hade julklapps utdelning igår hos våra kuster så fick ja en tröja och en halsduk
Läs mer

Båssen

Sitter på bussen påväg hem från stan o köpt lite grejor, bland annat lite julklappar till mina älsklingar (lite efter jag vet haha) Idag ska jag äntligen få t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar