söndag 13 januari 2013

Utdelning 2013-01-13

Ännu en slapp och härlig helg med "utdelning"

En del julklappar ger fantastisk utdelning! Äldsta dottern fick en pastamaskin och i fredags så fick vi en ny maträtt med pinfärsk pasta sååååå gott!........
Läs mer

Frölunda J20 föll tungt i Fjällräven Center.

J20 ToppTio: Det bjöds på toppmöte i Fjällräven Center på söndagseftermiddagen. Tabellettan Modo Hockey tog emot trean Frölunda HC. Inför matchen hade b...
Läs mer

Falskt Äktenskap?

Tydligen så kan man inte vara gift på riktigt om man inte är en man och en kvinna som gifter sig. Ett äktenskap för mig är när två individer gifter sig med var...
Läs mer

Två Djurgårdsspelare i Veckans VIASAT femma!

Att Djurgården är det hetaste och bästa laget i Hockeyallsvenskan just nu är det inget snack om. Det enda lag i mitt tycke som kan mäta sig med DIF just nu är SSK som to...
Läs mer

J20: Timrå IK – Djurgårdens IF 4-3 slut

Om period 1: 0-1 Viktor Liljegren (Liljendahl, Anderberg) 07:24 Skott: 13 – 8 Tajt första period som jag tycker Djurgården behärskar lite bättre än Timrå. Djurgår...
Läs mer

Händerna mot himmelen

Igår blev det som sakt party och krogen!!! Det var lika roligt som vanligt, bara man får vara med sin vänner så är det alltid roligt!! Vi dansade typ hela kvällen och k...
Läs mer

Kan man jinxa hem tre poäng?

Får hoppas på en torsk i eftermiddag. I min följetong Att förvalta en 1000-lapp alltså. Ett halv billigt försök att jinxa hem tre pinnar till NH. Har för mig a...
Läs mer

ABB delar ut miljarder

Kris i eurozonen och global inbromsning tog udden av både försäljning och lönsamhet 2012 för de stora svenska företagen. De stora börsbolagens vinster föll i s...
Läs mer

Superninja söndag

Idag är det söndag, alltså en superninja dag! Jag och mina superninjor ( Frida, Carro, Vilma och Wendla, som kom hem igår!!) träffades och hade en mysig tjej kväll med...
Läs mer

Krogjobb och garagepyssel.

Var hälsad vem du än må vara som riktar ditt öga mot min blygsamma blogg. Mörkrets slöja har svept in över landet och lagt sig till ro, och jag försöker...
Läs mer

Hemfärd

Nu befinner jag mig rakt ovanför Paris i ett flygplan på väg mot Arlanda. Vi forcerar luftrummet i en hastighet av 850km/h. Det går snabbt och ändå långsamt, jag v...
Läs mer

Madesjö vann Swedbank cup

Det blev Madesjö som tog hem årets Swedbank cup efter att ha vunnit finalen mot Gullabo/ Gullaboås med 2:1 Trea kom Lindås/Långasjö som besegrade Rödeby med 4:1 i ...
Läs mer

10 baggers på Stockholmsbörsen

Nyligen fick jag frågan om bolag som har ökat mer än 10 gånger senaste 10 åren. Så jag blev lite små intresserat av vad som är unik med dessa bolag som har haf...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar