måndag 21 januari 2013

Utdelning 2013-01-21

21 januari: Köpenhamn, rapport från en studieresa

Som en del av SHE steg 1-kursens internat bjöd Glokala Folkhögskolan via August in till en studieresa till Köpenhamn för att kolla närmare på hur samhällsentrepren...
Läs mer

Gårdagensmatcher matcher

Godkväll. Igår var det då dagen med stort D och NHL startade grundserie spelet. Men lite smått och gott innan jag skriver om det. Jag laddade upp med Skellefteå - HV71...
Läs mer

Svensk satsning på östforskning förlorar internationell prestige

Förändringarna av Centre for Baltic and East European Studies (CBEES) och Baltic Worlds på Södertörns högskola har beskrivits som nedskärningar i en hård tid....
Läs mer

Rätt Rad V.3

Avd 1: 5 Avd 2: 12 Avd 3: 9 Avd 4: 12 Avd 5: 15 Avd 6: 1 Avd 7: 7 Utdelning 7 rätt: 4.257.646 kr Utdelning 6 rätt: 10.485 kr Utdelning 5 rätt: 355 kr
Läs mer

Kondens

Snacka om att kvällens 2 spinningpass, (varav det sista med 22 motionärer/ gubbarna), gav utdelning i form av kondens på fönsterrutan :-)... Thats POWER! Älska Spinning!!!
Läs mer

Vilka får Guldbaggar ?

Måndagsnytt 21 januari Måndagar i januari är roliga kvällar för det är nästan alltid någon gala med utdelning av priser och från Idrottens gala f2...
Läs mer

Så där ja!

Äntligen visar vi upp hur Lokomotiv Avesta ska uppträda på en innebandyplan. 7-1 mot FF är ett riktigt bra resultat. PFJ är helt klart nöjd med laget. Så nöjd...
Läs mer

Utdelning av CV

Idag har jag gått och delat ut CV:n! Jag har ju skickat in till Spendrups, men det är ju lika bra att backa upp med lite fler jobbansökningar. Så jag drog med mig Anneli som mo...
Läs mer

Milan andas optimism

Milan spelade fullständigt ut gästande Bologna. Det var långa stunder spel mot ett mål och laget skapade chans på chans. Tyvärr har man riktigt svårt med målsk...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar