torsdag 10 januari 2013

Utdelning 2013-01-10

Studie: Genomtänkt nätnärvaro ökar intäkter markant

Eftersom det är nytt år och en ny början, vad sägs om att säkra 9% mer intäkter, 26% högre lönsamhet och 12% högre marknadsvärdering? Låter det...
Läs mer

Texter och kostymer

Jobbade på ett inlägg häromkvällen. Blev arg på att jag dramatiserade det. Förställde det. Vill inte göra det. Ska ge det ett nytt försök om jag kan....
Läs mer

trots motgångar, verkar de bli bättre..

Hittade detta på en blogg, - Ser ut att blir ett bra år trotsallt..   Lejonet  23 juli – 23 august Året överlag: Det har varit ett aktivt 2012, kära Lejon,...
Läs mer

Vi har kommit i kapp nu….

Nu börjar jag känna att vi är på rätt väg igen vad det gäller träningen i söket. Jag har kört lösrullar nu flera månader och i går s...
Läs mer

Bra start…

Sådär ja! Efter de 2 första omgångarna i året alletta har vi full pott och en bra målskillnad som facit. Riktigt skönt med en bra start. Serien är så kort...
Läs mer

*Aktie analys och låtsas investeringar.

Jag har bestämt att jag ska utföra mina 'aktieköp' med låtsas pengar. Utgångs punkten är att jag köper aktier till ett värde av ca 5000kr på de tr...
Läs mer

Tjohoo ....

... oj, vad tätt det blir uppdaterat nu då?? Har jag så mycket att berätta?? Nää, verkligen inte. Mitt liv består av precis samma rutiner som alltid och som andra o...
Läs mer

De har fått stipendiet

Sammanlagt har 59 PGA-medlemmar erhållit stipendier på 50 000-100 000 kronor vardera. Totalt har 4 590 000 kronor delats ut, inför årets utdelning.
Läs mer

Glossybox och Fazer:s Geishabox - en otroligt usel kampanj

Jag har tidigare skrivit om denna kampanj och jag har sedan dess fört en ganska så påfrestande och långdragen diskussion eller ja.. försökt föra en diskussion 228...
Läs mer

IFK Kungälv – Broberg / Söderhamn

På ett regntungt Skarpe Nord tog IFK Kungälv emot Broberg / Söderhamn igår kväll. Precis som de senaste tre gångerna de gulklädda varit på besök så v...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar