söndag 6 januari 2013

Utdelning 2013-01-06

Den galna krossen

Piteå - Björklöven 1-9!!! Ibland kan det rinna iväg i hockey men 9-1 borta mot Piteå. Det hade man inte kunnat tippa direkt. Jag skrev inför matchen om att en bra st...
Läs mer

Ändrade planer idag...

Det vart inge utdelning av julklappar idag med svåger och svägerskan för att älsklingen kom på att han skulle på ett  modellbilsmöte som han hade glömt bo...
Läs mer

Barnes-Homer räds inget motstånd

Han bodde i Jämtland under fyra månaders tid 2012. Matthew Barnes-Homer spelade 11 matcher och gjorde två mål för Östersunds FK i division 1 Norra. Igår blev h...
Läs mer

Drömdebut för Sturridge

Daniel Sturridge gjorde mål i sin Liverpooldebut när Mansfield besegrades i den tredje omgången av FA-cupen. Mansfields goda form räckte inte mot Liverpool. Redan från b24...
Läs mer

Alltid utrymme för en chokladpralin

Jag har snart ätit ur hela boxen. Jag har ett nytt ledord - kilo för kilo, dag för dag. Jag knyter näven och kör på. Ska försöka, så mycket det bara g22...
Läs mer

2012 års nyårskarameller

Ja, nu när januari har tickat på i sex dagar har jag äntligen fått tid över att – något sent – dela med mig av mina nyårskarameller. Och det innefattar simpelt nog...
Läs mer

Det kallas himlen och jag har aldrig varit där

Det är jobbigt att gå upp ur fåtöljen. Hur lat är man då ? Har i alla fall masat mig in till Töreboda både igår och idag för att kolla p2...
Läs mer

Miljöpartister, bättre människor än moderater

Det debattinlägg i DN om den hjärntvättande skitreklamens förfulande av Stockholms tunnelbana som tre unge miljöpartister författat, låter exakt som samma text skul...
Läs mer

Brynäs J20 vann kontrollerat och komfortabelt!

Igår startade Brynäs J20 superelit top 10 med en seger mot HV71 med 4-1 och idag ville de följa upp den med ytterligare en seger då Linköping kom på besök. F246...
Läs mer

J18: Timrå IK – BIK Karlskoga 3-2 e str

Om period 1: Inga mål Skott: 9 – 5 Händelsefattig första period där Timrå är spelmässigt förande men har svårt att komma till bra målchanser. De b...
Läs mer

LR kick off

Det var en fullspäckad eftermiddag i Jönköping på Elmia med LR! Det var massvis med utdelning av recognitions till alla som uppnått nya titlar och jobbat hårt, nya erbju...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar