tisdag 2 oktober 2012

Utdelning 2012-10-02

Betsson - Vinstvarning inför Q3

Betsson kom i dagarna med en vinstvarning som jag tror överraskade många. Första stycket i vinstvarningen sammanfattar läget: Intäkterna i tredje kvartalet beräknas upp...
Läs mer

Sirpa-tid igen

Att förvänta sig resultat utan att göra en insats -  är som att tro att man ska vinna på Triss utan att köpa en lott... Detta skrev en klok man på FB idag. Pre...
Läs mer

Nya förutsättnigar

Inför morgondagens match mot Wings känner jag en viss oro. Det brukar ofta bli målsnåla tuffa matcher mot Wing, och ofta med förlust eller att matchen går till över...
Läs mer

Efter matchen: Luleå – Brynäs

Jag har tyvärr missat de senaste två matcherna då jag har varit bortrest utan tillgång till CMORE. Det var därför med lite extra gnista som jag såg fram emot toppm...
Läs mer

Fjärde raka torsken - ett fall framåt?

Fjärde raka förlusten, 5-18 i mål på fyra matcher. Då säger många "ett fall framåt igen". Det säger inte jag, sorry, men det var tyvärr bar...
Läs mer

Vet socialdemokrater vad vinst innebär?

Nej till vinst i välfärdsföretag har blivit den stora ideologiska frågan som socialdemokratiska gräsrötter troligtvis kommer att tvinga på sin partiledning inf246...
Läs mer

Nästan komiskt

Men bara nästan, eller näe, inte alls faktiskt men ändå… Hittade det här inlägget som jag skrev förra hösten och kanske är det så, kanske kan man ha...
Läs mer

Rutiner är för amatörer….

Precis när man tyckte att man hade lite koll på lillgrodan och hans rutiner så ställer han allt på ända… Inget är som det brukar, vaken hela kvällarna och l2...
Läs mer

Veckans värsting

Måndagar = utdelning av veckans värsting. Denna veckan fanns det tyvärr ingen given kandidat, därför vill man knappt nämna anledningen: ”Ebba här får du f246...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar