lördag 27 oktober 2012

Utdelning 2012-10-27

Effektivt HV71 vann

Eller ja, man var effektiva i fem mot fem medan man hade det kämpigt i powerplay den här kvällen. En match som jag inte tycker HV är superbra i, inte så som resultatet antyde...
Läs mer

Friends and family

Har en riktigt mysig lördag! Vi har några gäster här och hela huset är fullt av tända ljus, vilket typ är det mysigaste jag vet haha. Satte mig precis en liten stun...
Läs mer

Efterlysning - Affärsplan för överatagande av äldreboendet Pjäsen i Visby

Debatt inlägg från Mats Hedström (M) och mig: Socialdemokraterna lanserar nu ett nytt politiskt begrepp – affärsplaner – som innehåller vison, intention, genomförande,...
Läs mer

Linus Klasen och Johan Gustafsson räddade Luleå - en heroisk kämpainsats av skadedrabbade LHF

Skadedrabbade Luleå svarade för en heroisk kämpainsats i Läkerol Arena. Brynäs hade visserligen ett chansövertag, men det här handlade på intet sätt om n...
Läs mer

Snart klar

Heej. Snart klar i ishallen , bara 1 timma kvar typ. De har faktiskt varit ganska kul. I början kanske de va lite tråkigt för jag va så trött men senare på dagen så...
Läs mer

V75 Resultat Lördag 27 Oktober 2012 Jägersro

Här får du dagens V75 resultat för lördag 27 oktober från Jägersro travbana. Jag uppdaterar V75 resultatet löpande efter att loppen är klara och ATG har rappor...
Läs mer

Ahh! Sweet, sweet, sweetspot!

Körde 2 x 20 min sweetspot, nu vare exakt 93% av min FTP!!! Riktigt bra alltså, kändes så djäkla bra på uppvärmningen att jag beslutade mig för ett 2x20 minute...
Läs mer

V75 Resultat Jägersro den 27 oktober 2012

Dagens V75 resultat kommer från Jägersro travbana i Malmö var V75 avgörs idag när travet dragit söder över i landet den 27 oktober 2012. Resultatet från V75 up...
Läs mer

V75 Resultat Jägersro den 27 oktober 2012

Dagens V75 resultat kommer från Jägersro travbana i Malmö var V75 avgörs idag när travet dragit söder över i landet den 27 oktober 2012. Resultatet från V75 up...
Läs mer

GÖR SVERIGE TILL ETT SKATTEPARADIS FÖR FÖRETAGEN

CLAES-MIKAEL JONSSON, jurist LO, KRISTOFFER ARVIDSSON-THONÄNG, utredare SEKO, beklagar i en debattartikel i SvD den 27 oktober att regeringen vill förbättra näringslivsklimatet i...
Läs mer

23:55

Nu är det hockey för hela slanten. Ska börja avsätta inlägg för det istället, samt kanske starta en egen hockeyblogg så att mina vänner kan få l228...
Läs mer

3 ödesdigra minuter sänkte Häcken

På ett soligt Rambergsvallen inför 5563 åskådare i Göteborg hade Häcken chansen att återta serieledningen i Allsvenskan från Malmö. Dock var det 3 öd...
Läs mer

Lördagsunderhållning när ett effektivt HV71 körde över MODO

Inför dagens match hade HV71 förlorat 5 raka matcher mot MODO. Med spelare som Oscar Sundh, Daniel Fernholm och Johan Lindström på skadelistan lyckades HV71 trots allt knäcka...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar