tisdag 23 oktober 2012

Utdelning 2012-10-23

present utdelning

Har kommit hem nu och sitter och larvar mig med Frank. Alla måste för dagen är gjorde, det finns dock några 'jag skulle vilja' saker att göra, men prioriterar pluggan...
Läs mer

MulvilleEloy posted an update: ,ralph lauren polo sverige
Flera dagar i samband med […]

MulvilleEloy posted an update ,ralph lauren polo sverige Flera dagar i samband med stora främja innebär att hög kvalitet vinstutdelande aktierna ge sin egen största producerar...
Läs mer

Bettinganalys: Underdog vs favoriten – Vem tjänar man mest på?

Foto: Khim Hjern/MMAnytt Sport och betting hör ihop. Det är som Dana White och hans svordomar – De går inte att separera. Men många spelar bara hejvilt, och ofta på vad deras...
Läs mer

FN-dagen i Kalmar!

Imorgon är det FN-dagen, en dag som är värd att firas. Över hela jorden anordnas manifestationer, seminarier och andra aktiviteter för att framhålla samarbete, fred och...
Läs mer

MulvilleRita posted an update: kanske du har sett dem som många eftertryck slår alla buy-and-hold-metoden egentligen don "stora vet [...]

MulvilleRita posted an update: kanske du har sett dem som många eftertryck slår alla buy-and-hold-metoden egentligen don "stora vet hur speciella metod fungerar? De kommer att OMT214...
Läs mer

FalgoutAdan posted an update: Genom Ann McQueen Markets publicerade fördelar för dina […]

FalgoutAdan posted an update Genom Ann McQueen Markets publicerade fördelar för dina ingått några dagar tar slut, September 26, eftersom köparna svarade fördelaktig...
Läs mer

AnecelleScott posted an update: Vi besitter in ett antal viktiga procentsatser vid var och […]

AnecelleScott posted an update Vi besitter in ett antal viktiga procentsatser vid var och en av de 5 aktier som skyddas i följande punkter, när vi tror att de kan hamna hjälp i valet f...
Läs mer

Sino Agro Food SIAF - Genombrott!

Sino Agro Food släppte igår en kanonnyhet där bolaget meddelade att man ämnar lista sig i Sverige på First North. Vi har mängder med nyheter att vänta närmaste...
Läs mer

Första Tough Tuesday på 100 år!!

Hej hopp alla Run Happy-människor!Sitter vid datorn och småstudsar lite, för kroppen är GLAAAAD! Har fått en dos av endorfiner, dopamin, serotonin - ja alla må-bra-hormo...
Läs mer

Ännu en prao dag!

Ciaao! Tagit mig igenom ännu en prao dag idag känns ganska skönt! Idag insåg jag faktist för första gången hur mycke en kommun faktist jobbar med och hur många...
Läs mer

Internetdagarna 2012

Igår besökte vi Internetdagarna Forum, tema Internet i skolan. Idag började själva huvudkonferensen, och dagen fylldes av intressanta sessioner och föreläsningar. D...
Läs mer

809% ökning av utdelningarna sedan 2001!

Jag har letat fram mina gamla deklarationer och sammanställt min totala utdelning från respektive år. Jag har i princip alltid varit sparsam men när jag 2008 tog examen...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar