onsdag 17 oktober 2012

Utdelning 2012-10-17

Undret i Berlin...vilken match!

Vilken match, vilken vändning. Jag var på vippen att lämna soffan när Sverige låg under med 4-0, men så kom vändningen, efter allt skrik och jubel är jag n22...
Läs mer

Stolt svensk!

Säger bara herregud. Jag ska säg ärligt, jag trodde inte Sverige skulle ha en chans mot Tyskland igår och det hade dom inte heller i första halvlek. Låg under med 3-0. O...
Läs mer

Äntligen lite utdelning

Efter Linköping-Timrå (1-5): Det var egentligen ingen större skillnad i denna match mot de matcher Timrå spelat hittills. Tidigare har man spelat ett starkt försvarsspel men...
Läs mer

Träffa målet!

Period 1) Redan efter 24 sek får SSK ett bra läge men Hamberg i AIS-kassen är med och gör en snabb förflyttning. Perioden tar fart från båda lagen och SSK har b22...
Läs mer

Marknadsföring - otroligt viktigt att göra det rätt

Vi har nu börjat ny kurs, i Marknadsföring. Första uppgiften blev att göra ett grupparbete om ett företag och hur de marknadsför sig utåt. Min grupp valde Friskis o...
Läs mer

GULDÄPPLETS synnerligen mycket välförtjänta pris gick till …

17 oktober: ”IT-mamman” från Stenungsund vinnare av Guldäpplejuryns särskilda pris 2012! Juryns särskilda pris 2012 tilldelas Christina Löfving, lärare i Stenungsund. Ur...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 17 oktober 2012

Här hittar du rätt V86 Resultat den 17 oktober 2012 från Solvalla. Vi redovisar rätt V86-rad löpande allt efter som loppen rapporteras klara från V86 utanför huvuds...
Läs mer

V86 på Valla i kväll....

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar