måndag 1 oktober 2012

Utdelning 2012-10-01

High tech

Första skoldagen avklarad efter resan nu då.   Invigning, i-pads. Det vart en rörig dag..   Först var det självklart utdelning av själva I-Paden.. Sen skulle a...
Läs mer

5-2 (2-1)

Mål:1-0 Daniel2-0 Hallberg (RZL)3-1 Amir (Max)4-1 Amir (Hallberg)5-2 Amir (Hallberg) Gula:JSAaronTheis Dojjor: Amir, Hallberg 2 Håkan 1 Björn -1 Matchreferat: Ja, vad ska man säg...
Läs mer

Dutt-politik

0 0 1 498 2431 Högbergs Tankar 41 7 2922 14.0 Normal 0 21 false false false SV JA X-NONE...
Läs mer

Kängar Blåvitt-fans: ”Lämna in medlemskorten”

Det var IFK Göteborg som skulle slåss om guldet. Inför säsongen fick ”Real Göteborg” favorittips, medan Häcken i bästa fall sågs som en spännande outsider...
Läs mer

Hans Prytz: ”Vi är bästa laget i serien”

Lund och Oddevold satte tryck på ÖIS i helgen efter bortavinster och nu var det upp till bevis för Lirarnas Lag att försvara fempoängsledningen i serien. Sambadefensiv talade...
Läs mer

RSK-NIF 1-0 (0-0)

Det satt hårt åt den här gången, men 3 poäng fick vi med oss i säsongens sista hemmamatch. Att det börjar dra sig mot höst kändes och märktes på...
Läs mer

Skåne-Möllan: Kommentarer på nyemissionen

Innan nyemissionen behandlas tycker jag att du ska läsa på om årets skörd. Jag har svårt att förstå hur det påverkar oss som investerare, men spontant verkar d...
Läs mer

simma dig iform!

Dagens tips: Simmning! Simma mer! Många vet inte om att SIMMA är en av de bästa träningarna du kan göra, för där använder du konstant hela kroppen under tr22...
Läs mer

Ytterligare inköp

Doro är fortfarande nedtryckt efter sin halvårsrapport. Själv tyckte jag det verkade vara en överreaktion då, och det tycker jag fortfarande. Så jag passar på att k...
Läs mer

The best day ever!

Världens bästa skoldag var idag! iPad utdelning, mycket skratt, inga lektioner och panacotta till efterrätt! Det kallar jag bra. Är in love with min iPad!! Efter skolan träff...
Läs mer

Åge- dagen efter: Vi borde varit med i guldkampen

HIF vann. Och det komfortabelt. 3-0 visade väl egentligen precis den skillnad som det var mellan lagen, förutom då en kvart i andra halvlek. Får gratulera till segern Åge! -...
Läs mer

Dagens lästips om riskerna med duttande i politiken...

(duttandet i bingo - inget för politiken att ta efter..?) Jag ska så avsluta dagen med ett lästips och det blir om den budgetprocess som vi nu är mitt inne i. Först var det...
Läs mer

Aston Villa-West Bromwich

Inför denna match så har vi ett Aston Villa med en mycket tveksam form och med bara 4 poäng hittills på fem matcher medans West Bromwich har inledningsvis i ligan gått som t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar