lördag 13 oktober 2012

Utdelning 2012-10-13

Tredjedelstid

Jag har ju utlovat en liten sammanfattning efter första rundan. Här kommer ett litet försök i alla fall. Vi ligger ju på en fin andra plats i tabellen, tre poäng eft...
Läs mer

Bloggkommentar: Skellefteå IMF

Det är bortamatch mot Färjestad. En av de tyngsta och tuffaste matcherna på säsongen. Ni har sju raka förluster i Karlstad och du har Jimmie Ericsson, Oscar Möller, P-E...
Läs mer

Stornamn efter stornamn i AIK – rubbar inte ”DG”

I somras värvades både Henok Goitom och Mohamed Bangura in till AIK. Det har ökat konkurrensen om de offensiva platserna rejält – och en som skulle kunna ha påverkats radikal...
Läs mer

Powerplay – Vecka 41 – Lördag

Resultat: Klicka här för att lämna in din Powerplaykupong Ingen Head-To-Head matcher idag ! Det gillas starkt då dessa är fruktansvärt tråkiga och svåra att t...
Läs mer

V75 Resultat Åby den 13 oktober 2012

Här hittar du dagens V75 resultat från Åby travbana var V75 avgörs idag utanför Göteborg den 13 oktober 2012 i samband med Svenskt Mästerskap 2012. Resultatet fr2...
Läs mer

Skönt

När mycket slit ger utdelning.
Läs mer

ATT MAN KAN VARA SÅ BITTER

Läste just Bjärnums referat från förra helgens match, helt ärligt undrar jag om vi var på samma match? Det som är så jäkla roligt är att dom ha...
Läs mer

Årets Företagare

Igår var det utdelning av Företagarnas priser Årets Företagare och Årets Unga Företagare. Mattias Nygren med företaget Tarsier Studios och Oscar Lundin, Benja...
Läs mer

Alm-favorit står pall – trots stjärnvärvningar

I somras värvades både Henok Goitom och Mohamed Bangura in till AIK. Det har ökat konkurrensen om de offensiva platserna rejält – och en som skulle kunna ha påverkats radikal...
Läs mer

Alm-favorit står pall – trots stjärvärvningar

I somras värvades både Henok Goitom och Mohamed Bangura in till AIK. Det har ökat konkurrensen om de offensiva platserna rejält – och en som skulle kunna ha påverkats radikal...
Läs mer

Härliga höstdagar

När min gamla trogna symaskin för egen maskin började sy så det rök om det, var jag övertygad om att jag sytt på den för sista gången. Men, vad glad jag b...
Läs mer

Vad gör ett investmentbolag?

Ett investmentbolag, tex Kinnevik, är ett bolag vars affärsidé är att satsa pengar på ägande i andra företag som växer och ökar i värde och på s...
Läs mer

Tre nya innehav

Under denna vecka så tog jag in tre nya innehav i portföljen: Fingerprint Sandvik Skanska Jag ökade även mitt innehav i Alliance Oil. _________________________________________...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar