lördag 20 oktober 2012

Utdelning 2012-10-20

V75 Resultat Lördag 13 oktober 2012 Bergsåker

Här får du dagens V75 resultat för lördag 20 oktober från Bergsåker travbana. Jag uppdaterar V75 resultatet löpande efter att loppen är klara och ATG har...
Läs mer

V75 Resultat Bergsåker den 20 oktober 2012

Dagens V75 resultat kommer från Bergsåker travbana i Sundsvall var V75 avgörs idag när travet dragit norr över i landet den 20 oktober 2012. Resultatet från V75 uppdater...
Läs mer

Barnsley får välförtjänt utdelning?

Hejsan! Kort blogg idag – befinner mig på Gotland och ska snart ut och lira golftävling… *** Många som lirat Charlton idag – jag väljer dock att ta parti för Barnsley... L...
Läs mer

Barnsley får välförtjänt utdelning?

Hejsan! Kort blogg idag - befinner mig på Gotland och ska snart ut och lira golftävling... *** Många som lirat Charlton idag - jag väljer dock att ta parti för Barnsley......
Läs mer

Dagens tre bästa spel!

Överspelet satt tyvärr inte mellan Nocerina – Lecce då Lecce vann med 1-0. Idag är det fullt drag i utbudet, finns flera bra spel att lira! Jag har hittat spel från Sverige,...
Läs mer

Professorsinstallation och utdelning av pedogogiska priser

Nyheter från Lunds universitet
Läs mer

Två tunga poäng PP-nollan dödad

Härlig stämmning som vanligt i Lindab Arena, och så småningom hördes även Lakejerna. En oerhört viktig tillställning för båda lagen, och det mär...
Läs mer

NHL-kedjan frälste Frölunda

Frölunda tog en skön revansch efter förlusten mot Linköping i torsdags, och man kan tacka sina NHL-förstärkningar för det. Den stjärnfyllda kedjan med Matt Duc...
Läs mer

Mårkligaste utvisningen i år

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE …
Läs mer

Fylld aubergine med köttfärs

När jag och Noria handlade idag pekade hon på aubergine och frågade vad det var. Det fick mig att stoppa två i kundvagnen för att visa hur de smakar också. Så fin g...
Läs mer

Regning lördag

Vilken natt!! Har sovit så gott även om jag la mig med huvudvärk igår. Det har varit en skön dag hemma. Ute har det regnat mest hela dagen. Så jag har passat på a...
Läs mer

Årsunda vinst i sista, men KSK upp !!

Årsunda vann den sista kvalmatchen hemma mot Vansbro med 1-0 (0-0). Det var en match med 2 mycket offensiva lag och målchanserna avlöste varandra för båda lagen. Hade match...
Läs mer

Tung kvalförlust för GIF

Förlust i avgörande match Mönsteråsdamerna har spelat färdigt i div 3 (eller div 2 som det heter nästa säsong) för den här gången. Det blev förl...
Läs mer

Lägre löner ger fler glädjebetyg

Hur många idiotier ska man orka med att höra i detta samhälle? Lärarfacken lyckades få en bra utdelning i det centrala löneavtalet. Mycket välkommet då det tal...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar