söndag 28 oktober 2012

Utdelning 2012-10-28

Resultat Vetlanda 27/10

LD Han kändes jättebra på framridning och framhoppning och jag hade en bra känsla in på banan. Han lyssnade bra och vi kom rätt på hinder och det flöt på...
Läs mer

Lägre utdelning i Beijer Alma?

Beijer Alma har varit i ropet på flertalet bloggar, t.ex. Lundaluppen. Bolaget med börsens tråkigaste namn (?) är plötsligt ganska populärt. Lite som när klassens g...
Läs mer

Vilken typ av bolag köper jag?

Jag läser på mycket om olika bolag och ägnar ett stort antal timmar varje vecka till att dels följa innehaven men även läsa in mig på nya bolag. Jag har en bevaknin...
Läs mer

Skolans nettot blev 253,4 miljoner kronor.

Från Wikipedia Ekonomi Svenska friskolor är skattefinansierade med skolpeng, och får inte ta ut elevavgifter. Anmälnings-, kö- eller registreringsavgifter får inte he...
Läs mer

Livets hårda skola

Mina vänner får utstå bra mycket ibland. Hur väl Selma än menar så blir det liksom trubbel när hon kommer i närheten av lilla pudeln Lovis och Alva. Att ett ge...
Läs mer

Roma – Udinese 2-3

Det blev en match i klassisk Zeman anda ikväll på Olimpico i Rom. Det började magiskt för Roma och deras första 25 var nog det bästa de presterat i år. Ett noll kom...
Läs mer

Klurigt spår och misslyckat upplet

Heldag i höstsolen! Tvingas tyvärr misslyckande-märka denna ljuvliga, och mestadels lyckade, dag på grund av ytterligare ett uppletandefiasko! Började med lite lydnad. K...
Läs mer

Käraste rosenskäran

I natt var det frost igen, en kall natt har passerat och mycket ved gick det åt igår kväll. När jag tittade ut på förmiddagen såg jag att det hade blivit dags att k...
Läs mer

äntligen beställda :)

Hejsan, jag har beställt skolkatalogen och skolfotot ♥ Jag är jätteglad.   Igår så var jag i norrköping på turnering, Jag kollade på när min bror spe...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar