fredag 26 oktober 2012

Utdelning 2012-10-26

Ratade FBK-backens finska succé

Efter framgångarna i Bofors 10/11 värvades Johan Larsson till Färjestad, men där blev det aldrig någon större lycka. Efter att inte ha tagit plats den här säso...
Läs mer

Ratade FBK-backens finska succé

Efter framgångarna i Bofors 10/11 värvades Johan Larsson till Färjestad, men där blev det aldrig någon större lycka. Efter att inte ha tagit plats den här säso...
Läs mer

MeetMee begränsningar

Stötte på ett intressant problem när jag skulle skicka ut en inbjudan till min grupp för ett skypemöte. Doodle så förstod nog inte att vi var flera som skulle tr2...
Läs mer

Avancerade skatteupplägg straffar sig i längden

Efter en titt på mitt innehav känner jag mig rätt nöjd med året hittills, de bolag som drar ner portföljen just nu är Ratos och Kungsleden. Jag känner mig int...
Läs mer

Sådär ja!

Rutinen håller i sig så vid kvart över sex tröttnade jag på att ligga vaken och gick upp. När klockan slog åtta tänkte jag att jag ju faktiskt inte kan verka s...
Läs mer

Journalistik och Kina

För snart tio år sedan tog Aftonbladet hand om en fin liten affärsidé. Idén var visserligen inte ny, den hade funnits i papperstidningarna sedan urminnes tider, men affä...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar