tisdag 30 oktober 2012

Utdelning 2012-10-30

oooh, Robin Vantastic

Robin van Persie gör det IGEN. Efter 12e minuten leder United med 0-2 på Stamford Bridge efter två mål av RvP men första målet räknas som självmål på...
Läs mer

Stolt över äran

En morgon för några veckor sedan ringde Anna Werner från Västsvenska handelskammaren för att berätta att de utsett mig som pristagare av deras årliga pris: _____ De...
Läs mer

Föreläsning

I dag ringde de från Norsjö och ville att jag skulle föreläsa i November, så klart tackade jag ja. Jag ska berätta om mig själv, Resandefolket och olika samarbetspr...
Läs mer

Uppdatering.

Tredje dagen idag som jag vilar från träningen. Ingen förbättring i ryggen så imorgon får jag köra igång igen. Nu har jag iallafall testat om det kunde bli b...
Läs mer

Gör mer av det som fungerar

Vilka är dina starka sidor? Använd dem oftare. Det är så du kan bli riktigt bra på något. Att göra mer av något vi redan är bra på ger bättre...
Läs mer

laddar upp med mat

Stel som en pinne i benen och rumpan (gårdagens träning gav utdelning i form av träningsvärk) sitter jag nu i soffan och slänger i mig lite keso, bönor, fetaost och tomt...
Läs mer

”Gått och väntat på den här matchen”

Tobias Ericsson lämnade AIK inför säsongen 2011/2012 för spel i dalaklubben Mora IK. Ikväll gör han sitt första återbesök på Hovet när hans lag...
Läs mer

Förvandlingen av skitlaget och annat smått och gott

Forna skämtlaget Vitiaz Tjechov har tycks verkligen ha tagit sig i kragen på allvar. Inte nog med att man inte har 3-4 slagskämpar i laget längre, utan faktiskt värvat transa...
Läs mer

Förmiddag på avd 23!

Nu har jag ätit lunch. Det blev falukorv med rotmos. Förmiddagen har varit lång. Jag vaknade klockan 3 och kunde inte sommna om så det var bara att masa sig upp och gå till...
Läs mer

Mitt allsvenska tips 2012 - genomgång inför slutspurten

Så här med två omgångar kvar ser det ut som att det rimligtvis kommer att handla om MFF mot Elfsborg i toppen och att det kommer att stå mellan Sundsvall och Syrianska i kamp...
Läs mer

Tisdagsträning Damer A

God Kväll Gott Folk! Då var tisdagsträningen avklarad och för många var det den första träningen på en hel vecka, då det varit lite förkylningar i la...
Läs mer

Hi hi hi

Visst stämmer bilden - aldrig är man riktigt nöjd!!! Ikväll så är jag döhungrig... En av fördelarna med att äta enligt LCHF är ju just att man ska...
Läs mer

Kommentarer till Därför vill du hitta autoteliska medarbetare av Anonym

Så sant! Men ett livsfarligt beteende för en karriär på fel arbetsplats. Den här typen av människor ger mest utdelning för verksamheten men är ett stort hot f...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar