fredag 5 oktober 2012

Utdelning 2012-10-05

Div 1 F – kryssen

5 matcher i kvällens DIv 1 F. Alla jämna matcher på förhand enligt mig. Rent statistiskt så bör det bli minst ett kryss enligt mig. Bolaget som erbjuder högst odds...
Läs mer

Plötsligt händer det!

Å idag tycker jag att det är dagen då det ska hända.. Idag ska jag spela på Lotto eller det som ger högst utdelning under helgen.. nu får det vara nog m dom hä...
Läs mer

23 timmar i Stockholm. 4 insatser. Bra utdelning och utveckling. #möte #projekt #nätverk

23 timmar i Stockholm. 4 insatser. Bra utdelning och utveckling. möte projekt nätverk
Läs mer

Första delrapporten klar

Som de flesta av er vet vid det här laget ska vi testa laddhybriden i tre år för att få en unikt lång utvärdering av den nya tekniken. Senare i höst kompletterar vi...
Läs mer

Nattens nyheter

Lite nattens nyheter från 00.00-06.00. Dessa nyheter ger dig uppslag om vad du kan be över på morgonen eller under dagen. Familjen till de skjutna hundarna: "Det är så...
Läs mer

Nu kan du beställa gratis kondomer – Region Skåne

Nu är det möjligt för dig som arbetar inom skolan eller inom socialt arbete att beställa gratis kondomer för utdelning till ungdomar och unga vuxna i Skåne. www.skane.se...
Läs mer

Ipadsen kommer!

Nu kommer Ipadsen! På tisdag den 9/10 är det dags för utdelning.  Ni är välkomna att hämta ut ert barns IPad på skolan mellan klockan 13.30-17.30. Har ni fr2...
Läs mer

Stryktipset, 6:e Oktober, 2012

Knepig omgång… Tycker faktiskt veckans stryktipsomgång ser svår ut på förhand. Förutom Chelsea så taxerar jag t.ex ingen annan favorit med högre vinstchans ...
Läs mer

Gaykryssning 8-9 nov 2012

ja snart drar årets upplaga av gaynight on galaxy igång och jag ska naturligtvis åka på det,har dock inte bokat något än men de ska jag göra så fort jag f229...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar