fredag 12 oktober 2012

Utdelning 2012-10-12

VIKTIG bortakamp mot gästarbetarspetsat SSK väntar.

Imorgon möter Mif en av seriens stora besvikelser hittills. Man parkerar på en tolfteplats, tre poäng bakom Mif. Å andra sidan har SSK tagit sju av sina tio poäng de senaste...
Läs mer

Då var det dax för älgjakt i Delary

Måndagen den 9 oktober började årets älgjakt (tilldelning tjur över sex taggar och kalv). Vi var 12st som samlades vid Delarys idrottsplats 06:00 på måndags morgon...
Läs mer

Det finns alltid någon värre!

Jag har i hela mitt liv levt mitt fiske. Jag är praktiskt taget uppvuxen efter älven med någon form av fiskespö i min hand. Allt ifrån pinnar jag hittade i strandkanten med n...
Läs mer

Resultat från helgens tävlingar i Lund

Edling Cup för florettfäktare och LUGI-sabeln avgjordes i helgen i Lund. Dessutom firade LUGI 100 år vilket bl.a. uppmärksammades med utdelning av Svenska Fäktförbundets...
Läs mer

Köpenhamn – dag 1

Ja, Köpenhamnsresan… För min del startade det nästan på fredagen (28/9) då jag for och lämnade minigrisen hos päronen. Stannade där över helgen och 229...
Läs mer

Oddset Powerplay omgångarna 9 okt till 11 okt 2012

Bara matcher – endast ett kryssOmgången av Powerplay tisdagen den 9 oktoberbestod av åtta matcher och alltså inga H2H. Detta innebar att man teoretiska skulle kunnat sätta ihop si...
Läs mer

Vem får pokerns bragdmedalj 2012?

Ibland undrar jag om inte det skulle vara bra PR för svensk poker, och skapa en högre mediaprofil för spelet, om det verkligen fanns några ordentligt officiella utmärkelser m...
Läs mer

"Fjolåret fungerar som tändvätska"

Fjolårssäsongen var stundtals tung för Magnus Nygren. Den offensivt begåvade backen hade svårt att pricka formen och hann med att både bänkas och bli utlånad....
Läs mer

Guldfisken bjuder på gratis mat

Guldfisken bjuder då och då på produktchekar till deras mat. Jag har aldrig lyckats vara där i just det ögonblicket och aldrig lyckats få. De hade utdelning på 20 c...
Läs mer

Agger: Bara poängen som saknas

Daniel Agger är nöjd med sättet Liverpool spelat på hittills den här säsongen, men att man fått dålig utdelning poängmässigt.
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar