torsdag 18 oktober 2012

Utdelning 2012-10-18

Så blir du en vinnare på V75

Är du en av alla som har drömt om att sätta den perfekta raden och ta hem storvinsten på V75? Du är garanterat inte ensam och det märks väl när vinsterna ska f...
Läs mer

Två förluster...

I söndags var vi Dalen och spelade en match som skulle varit en fortsättning på en vinnande trend. Efter vinsten mot Gislaved var vi fulla med självförtroende men vi kom fort...
Läs mer

3147 personer riktig hockeypublik

Yes, även jag tyckte att det kändes som om det var mer än 3147 personer på plats i Himpa under denna härliga hockeyafton. 3500-3700 tippade jag på efter att ha dragit me...
Läs mer

Gratis från butiken

Äntligen fick jag prova miniostarna gratis. Hämtade ut och provade idag, de va goda! Jag missade dagens utdelning.
Läs mer

Stryktipset, 20:e Oktober, 2012

Närmare nu? Hade 10 rätt förra helgen på stryktipset, och tror det var 1 mål som felade i de matcher jag tippade fel. Hoppas på bättre utdelning nu, och ja, jag ko...
Läs mer

Behåller Getinge och Nokia

Rapporterna fortsätter trilla in, det är nästan svårt att hänga med, det blir en snabbtitt och noggrannare läsning vid senare tillfälle. Eftersom jag placerar l2...
Läs mer

fortfarande inte sovit

har inte sovit sen igår tidig kväll. fan vad jag har mycket att göra. men så är det. jag går in 100%-igt i det här och innan det ger utdelning så kommer jag an...
Läs mer

”The Holloways” trivdes

Tog mig ett snack med pappa George och mamma Amie efter matchen. Stolta som tuppar efter sonen Buds succé. - Det var väldigt roligt att få komma hit och se Bud göra mål, sa...
Läs mer

Powerplay: Rekordlågt eller rekordhögt odds?

Idag, den 18 okt, var det en intressant omgång av Oddset Powerplay. Anledning: halva kupongen bestod av H2H. Det var således bäddat för antingen rekordlåg eller rekordhö...
Läs mer

Ett dygn...bara 24 timmar!

Det gäller sannerligen att utnyttja dygnets alla timmar om man vill få maximal utdelning i sin vardag...tankesätt som "det går inte", eller "jobbigt" finns int...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar