söndag 14 oktober 2012

Utdelning 2012-10-14

Syrieninformation till vardags – Ja tack!

Denna gång har jag glädjen att presentera Björn Backengård, som är pensionerad lärare i matematik och fysik. Han var en gång i tiden aktiv i FNL-grupperna, och tyck...
Läs mer

Första segern...

Vadstena HF - VästeråsIrsta 26-10 (14-6) Frida Axell kommer till skott, med hjälp av Lisa Holmström. I bakgrunden övervakar tränare Roger Skoogh resultatet med gransk...
Läs mer

Tacksägelsedagen

Idag är det Tacksägelsedagen här i Sverige, vilken man främst firar med att ta med sig frukter, grönsaker och annat till kyrkan för vidare utdelning till behöv...
Läs mer

Mot Dalen...

Idag rullar bussen mot Dalen och seriematch tre. Men vi börjar med hemmapremiären i onsdag. Efter bottennappet i seriepremiären mot Sölvesborg stod Gislaved för motstån...
Läs mer

Överraskningar och besvikelser i elitserielagen

Med en knapp fjärdedel spelad av elitseriens grundserie kände jag mig manad till att göra en kvartalsrapport för varje lag. Jag har utsett en överraskning och en besvikelse i...
Läs mer

Jackpot på lördag

Då 'femmorna' igårdagens V75a inte gav nån utdelning så flyttas potten över till nästa vecka. Sex rätt igår belönades med 112 kroningar, och sju r...
Läs mer

Lördagsfix

Hade en härlig lördag! Fixade å trixade i lilla lyan. Jag har nu en hall med lyx som både hatthylla, (hemmagjord by me av en liten hylla då hallen är minimal!!...
Läs mer

V86 Tips till Solvalla 17 oktober 2012

Då laddar vi om efter en travhelg med fina lopp inkluderat Svenskt Mästerskap 2012, nu drar vi vidare mot Solvalla Travbana och V86 på onsdag den 17 oktober 2012 var vi hittar en Jackp...
Läs mer

Det tuffa andraåret i elitserien är ingen myt utan helt naturligt – Lex Janne Karlsson

Nyheten om att Janne Karlsson fått sparken ifrån Växjö slog ned som en bomb i hockeysverige, men var egentligen inte helt oväntad. Laget har inlett elitserien svagt, och ligg...
Läs mer

U17 ut i kvarten

Det blev ingen semifinal för U17 som förlorade med stora siffror mot Hammarby. Djurgården började matchen på bästa sätt, en inövad hörnvariant gav utde...
Läs mer

Finaste komplimangen!

"Mamma, jag kan ju nå runt dig nu", utbrast Timea när hon kramade mig idag. Antingen så har hennes armar växt, eller så börjar alla mina timmar jag svettats o...
Läs mer

today i break my promises

Plugghelg going wrong. Fredagens utgång är dimmig. Shotrace 5 i 5 har aldrig varit någon strålande idé. I synnerhet inte med promillehalt 3,0 innanför västen....
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar